پیکربندی لامبورگینی استراتو به شما امکان می دهد سوپراسپرت مقاوم خود را بسازید



منبع

پس از یک کمپین تبلیغاتی طولانی، بالاخره لامبورگینی هوراکان استراتو آمد. این برند تنها 1499 عدد از آنها را برای کل جهان تولید می کند. اگر فکر نمی‌کنید یکی از آن مشتریان باشید، حداقل می‌توانید نمونه ایده‌آل خود را از ابرخودروی آماده خارج از جاده پیکربندی کنید. پیکربندی آنلاین گزینه های سفارشی سازی زیادی دارد.

لامبورگینی رنگ های بدنه را در تم های مختلف دسته بندی می کند. Sportiva شامل چند رنگ روشن است. Contemporanea سایه های ظریف تری دارد. Eclettica گزینه هایی برای افرادی دارد که به دنبال چیزی متفاوت مانند بنفش Viola Bast هستند. Classica از چندین طرح رنگ آمیزی یکپارچهسازی با سیستمعامل تشکیل شده است. تکنیکا روکش های مات دارد. اگر هیچ یک از اینها با سبک شما مطابقت ندارد، پالت Ad Personam انتخاب های بیشتری دارد.

در خارج، Sterrato به دو شکل موجود است. تکنیکا نوارها و چراغ های رانندگی اضافی را به بدنه اضافه می کند. Base Offer این عناصر را کنار گذاشته اما ارتفاع سواری بالاتر و گلگیرهای بزرگتر را حفظ می کند که این مدل را خاص می کند. لامپ های روی بینی هنوز یک گزینه هستند.

برای اینکه استراتو در آفرود توانمندتر شود، لامبورگینی سیستم تعلیق 1.7 اینچی را در مقایسه با هوراکان اوو به این خودرو می دهد. مسیر جلو 1.2 اینچ پهن تر و مسیر عقب 1.3 اینچ عریض تر است. چرخ‌های 19 اینچی از لاستیک‌های بریجستون دوئلر AT002 استفاده می‌کنند که مخصوص این مدل هستند. حالت‌های رانندگی تنظیمات رالی را به دست می‌آورند و ابزارهای ویژه شامل شیب‌سنج، نشانگر پیچ و تاب، نشانگر زاویه فرمان و غیره هستند.

تولید Sterrato در فوریه 2023 آغاز می شود. جزئیات قیمت متعاقبا اعلام خواهد شد.