چرخ‌های کمیاب BMW M1 برای فروش عرضه می‌شوند و ارزان نیستند

فروشنده ای که اسمش را دارد مرسوسا، همچنین اقلام قدیمی دیگری را در eBay می فروشد که شامل بروشورهای ساعت، برخی جواهرات و دو کتاب راهنمای لامبورگینی دیابلو می شود.



منبع

در هر صورت، اطلاعات زیادی در مورد چرخ‌هایی که به فروش می‌رسند فهرست نشده است، به جز اینکه تا لحظه نگارش این مقاله، 20 نفر فهرست را تماشا می‌کنند و این کالا در حال حاضر در جکسون‌ویل، فلوریدا قرار دارد.

3 عکس ها

البته این چرخ‌های آلیاژی به‌طور ویژه توسط Campagnolo ساخته شده‌اند، شرکتی که در دهه ۷۰ به عرضه چرخ‌های فرمول یک معروف بود. Campagnolo همچنین چرخ های منیزیمی را برای شرکت هایی مانند آلفارومئو، فراری، لامبورگینی و مازراتی ساخت.

BMW M1 برای مارک باواریا افسانه ای است. در تلاشی ناموفق برای همکاری با لامبورگینی برای یک خودروی مسابقه ای تولیدی برای همولوگ سازی، اولین خودروی مستقل M متولد شد. از سال 1978 تا 1981 تولید شد و تنها بیش از 400 دستگاه از آن ساخته شد. اگر بگوییم M1 یک کشف نادر است، دست کم گرفته می شود، اگر فقط در مورد چرخ های آن صحبت می کنید.

چرخ های کمیاب BMW M1 برای فروش

اما این چرخ ها عملا غیرقابل استفاده هستند، به خصوص تایرهای اصلی پیرلی P7 که با آنها عرضه می شود. آنها حتی در شرایط بکر نیستند که چنین قیمت گذاری را تضمین کنند، اما دوباره برای هر یک از آنها. اینها در بهترین حالت قرار است به آثار موزه تبدیل شوند، اما اگر کسی بخواهد از آنها برای ماشین دیگری استفاده کند، بدانید که آنها با یک الگوی پیچ 5×120 همراه هستند که چرخ های عقب پهن تر از جلو هستند.

با این حال، مجموعه کاملی از چرخ‌های BMW M1 در eBay به فروش می‌رسد. اگرچه آنها ارزان نیستند. آنها قبل از هزینه حمل و نقل به قیمت 18700 دلار فروخته می شوند. این بدان معناست که این چرخ‌ها حتی از میتسوبیشی میراژ یا شورولت اسپارک گران‌تر هستند – خودروهایی که امروزه می‌توانید کاملاً جدید بخرید.