چرخ 25000 دلاری بوگاتی ویرون به نام علم بریده شد

ما می دانیم که لاستیک جدید نیست. مهر تاریخ روی لاستیک نشان می دهد که مربوط به سال 2016 است و طبق ویدیو، لاستیک های ویرون بدون در نظر گرفتن مسافت پیموده شده هر پنج سال یکبار تعویض می شوند. این اساساً این لاستیک را برای هر مالک قانونی ویرون بی اعتبار می کند، اما در مورد چرخ چطور؟ به نظر می رسد که وضعیت خوبی دارد، اما باز هم، بوگاتی می تواند در مورد چرخ ها بسیار شلوغ شود. این ویدئو بیان می‌کند که چرخ‌ها در هر تعویض لاستیک تحت بازرسی اشعه ایکس قرار می‌گیرند تا ترک‌های مویی در آلومینیوم بررسی شود. شاید چنین شکافی در این چرخ پیدا شد؟

دوستان همه چیز در مورد بوگاتی ویرون گرونه. بسته به اینکه با چه کسی صحبت می کنید، چرخ های آلومینیومی بزرگ آن می تواند بین 10000 تا 40000 دلار باشد. هر یک. این ویدیوی خاص از کانال واترجت در یوتیوب هزینه آن 25000 دلار است، اگرچه با تایرهای سری 365 میشلن که به طور خاص ساخته شده است، هزینه کل حدود 35000 دلار است. یعنی اگر نو بود.

در هر صورت، سرنوشت این چرخ بسیار گران قیمت بوگاتی ویرون شامل یک دستگاه برش واترجت است، بنابراین ترک‌های خط مو موضوع بحث‌انگیز هستند. ماموریت ساده است – ببینید آیا یک چرخ بوگاتی ویرون 25000 دلاری در داخل با یک چرخ معمولی متفاوت است یا خیر. آیا رنگین کمان ها و طلسم های جادویی از بخش های جدا شده پدید می آیند؟ البته که نه، زیرا هنوز یک چرخ آلومینیومی است. با این حال، برخی از جنبه های جالب توجه وجود دارد.