چگونه پاسپورت بگیریم؟ روش های دریافت پاسپورت-بیات گروپ

در این روش باید ابتدا اقامت کاری ترکیه را دریافت کنید، سپس بعد از گذشت 5 سال از اقامت دائمی، برای دریافت شهروندی و پاسپورت ترکیه اقدام کنید. اما این روش، معمولا به دلیل نزدیک بودن کشور ترکیه به ایران و بخصوص هزینه های پایین تحصیل، مورد پسند متقاضیان بسیاری قرار می‌گیرد. شرط گذراندن دوره تحصیلی در ترکیه، قبل از درخواست برای ویزای تحصیلی، پذیرش گرفتن از دانشگاه مورد نظر می‌باشد.

دریافت ویزای شنگن با پاسپورت ترکیه بسیار آسان بوده و موانع و تحریم های پیش روی ایرانیان برای شهروندان اینجا ترک وجود ندارد. کلیه پروژهای سرمایه گذاری و خرید فقط در شهر استانبول می‌باشد و شرکت ما هیچ گونه نمایندگی در شهرهای دیگر ترکیه ندارد. از دیگر روش‌های سرمایه‌گذاری در‌ ترکیه، خرید اوراق قرضه سهام است. دولت‌ ترکیه برای رشد و پیشرفت اقتصاد کشور خود، سرمایه‌گذاری از طریق اوراق قرضه‌ سهام را به تصویب و اجرا رساند. سرمایه‌گذاری در میان، 500 هزار دلار است و فردی که می‌خواهد در کشور‌ ترکیه این سرمایه‌گذاری را انجام دهد باید حتما این مقدار پول را در حساب خود داشته باشد. نکته جالب درباره این نوع از پاسپورت این است که نیازی به پاسپورت دیگری نخواهید داشت.

  • در صورت تولد کودک در کشور ترکیه، اگر پدر و مادر تابعیت این کشور را نداشته باشند، پاسپورت ترکیه اعطا نخواهد شد.
  • در این موارد، شما می توانید با استفاده از پول بیکاری باز هم تقاضای شهروندی کنید.
  • اکثر کشورهای اروپایی پاسپورت معتبری دارند که در بیشتر کشورهای دنیا مورد قبول است.
  • عوارض خروج از کشور هر سال با توجه به شرایط موجود در کشور ممکن است کاهش و یا افزایش پیدا نمایند.

ارزشمند بودن برای ترکیه – اگر به عنوان مثال برای یک شرکت ترکیه کار کنید ، یا یک ورزشکار حرفه ای یا استاد دانشگاه باشید – شانس شما را برای گرفتن تابعیت تقویت می کند. کشور ترکیه با توجه به موقعیت جغرافیایی خود و قرار گرفتن در میانه دو قاره آسیا و اروپا ، اصالت را از آسیا و رشد و پیشرفت را از اروپا برای خود نگه داشته است. برای متقاضی اصلی خانواده، پرداخت مبلغ 25 هزار دلار ضروری می باشد. این قسمت در صورتی می بایست تکمیل شود که اگر بانوی شوهر داری یا فرزند زیر 18 سال تقاضای اخذ گذرنامه داشته باشد.

مراجعین عزیز دقت بفرمایید که ما در این وب سایت اطلاعاتی را ارائه می کنیم که مجانی است و تنها برای اطلاع عزیزان با ذکر منابع تهیه گردیده است ولیکن در بعضی موارد ما اساسا خدماتی ارائه نمی کنیم. قیمت املاک در ترکیه روز به ‌روز در حال افزایش است، ملکی که امروز به ارزش 400 هزار دلار خریداری می‌کنید، بدون شک طی چند ماه ارزش بیشتری خواهد داشت. با توجه به اینکه در مناطق مختلف ترکیه و استانبول برج‌ها و پروژه‌های پیش فروش نیز در حال ساخت هستند، می‌توانید با هر مبلغ سرمایه‌ای که دارید از این املاک به ‌صورت اقساطی خرید کنید. با این‌ کار هم سرمایه خود را صرف یک فعالیت اقتصادی پرسود کرده‌اید، هم به ‌راحتی پاسپورت ترکیه را دریافت خواهید کرد.

۳- تابعیت از طریق اکتساب

پس از اتمام دوره پنج سال، شخص باید برای تمدید پاسپورت با ارائه مدارک مورد نیاز اقدام کند. تقریبا امکان نداره توی این مدت بتونید هم درخواست کارت پایان خدمت المثنی بدید و درخواست پاسپورت داشته باشید. خیر، شما تنها در صورت سرمایه گذاری به روش‌های ذکر شده در مقاله فوق می‌توانید ابتدا برای اخذ اقامت انگلستان و سپس برای دریافت پاسپورت اقدام کنید. اخذ تابعیت و پاسپورت دوم آرامش و آسایش خیال بسیاری را برای دارندگان آنها به همراه می آورد. راه های مختلفی برای اخذ تابعیت کشورهای دیگر وجود دارد که از میان آنها پکیج های سرمایه گذاری سریع ترین مسیر هستند.

آلمان کشوری واقع در قاره اروپا می باشد که با نام رسمی جمهوری فدرال آلمان شناخته می شود. آلمان را می توان از ثروتمندترین و همچنین صنعتی ترین کشور های دنیا دانست. این کشور عضو سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج می باشد و از جمله کشورهای بنیان گذار اتحادیه اروپا می باشد.

کجا و چگونه می توانم برای دریافت شهروندی کشور آلمان اقدام کنم؟

از جمله این مزایا می توان به بیمه SGK که یک بیمه رایگان در ترکیه هست اشاره کرد. مثل مالیات بر درآمد خارجی، مالیات بر ارث، مالیات بر میزان ثروتی که دارید و همچنین مالیات بر ارزش افزوده. مبلغ 35 هزار دلار برای خانوارهای 4 نفره، پرداخت مبلغ 50 هزار دلار برای خانوارهای 5 نفره و پرداخت مبلغ 70 هزار دلار برای خانوار های 7 نفره الزامی می باشد.

بر همین اساس شما هم باید به خوبی با این قوانین و ساختار آن‌ها آشنا باشید و بهترین تصمیم ممکن را برای آن بگیرید. زمانی که شما به دنبال دریافت پاسپورت‌ ترکیه هستید حتما باید شرایط قانونی مورد نیاز برای آن را طی کنید. امیدواریم مطالبی که درباره مزایای اعتبار پاسپورت ترکیه، مزایای آن و همچنین نحوه اخذ تابعیت این کشور ارائه کردیم، برایتان مفید و کاربردی باشد. اگر می‌خواهید برای دریافت پاسپورت از طریق روش امن و مطمئن خرید خانه در ترکیه اقدام کنید، کارشناسان حرفه‌ای ما در خدمت شما هستند. ترکیه یکی از زیباترین کشورهای اروپایی-آسیایی است که همه ساله میزبان گردشگران زیادی از اقصی نقاط دنیاست و افراد زیادی از جمله هم وطنان خودمان علاقه‌مند به مهاجرت و زندگی در این کشور هستند.

توجه کنید اگر در گذشته پاسپورتی نداشتید احتیاجی به نوشتن موارد ذکر شده نیست و تنها در مقابل جمله (تا کنون گذرنامه نداشتم) مربع را پر کنید. چنانچه اگر در محل مشخصی در خارج از کشور زندگی میکنید آدرس آن جا را در انتهای این بخش درج کنید. در ادامه این بخش می بایست دین و مذهب، شماره شناسنامه، محل و تاریخ صدور شناسنامه، شماره سری شناسنامه خود را یادداشت نمایید. امکان خرید چند ملک با مجموع ارزش ۲۵۰ هزار دلار به جای خرید یک ملک. و بخشی در آسیا، آب و هوای متنوع و برنامه ریزی گسترده و امکانات متنوع برای جذب توریست، این کشور را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری تبدیل کرده است.

چگونه پاسپورت بگیریم؟ روش های دریافت پاسپورت-بیات گروپ

کشور هایی مانند دومینیکا، گرانادا، ترکیه، قبرس شمالی و بلغارستان که در حال توسعه هستند، انتخاب مناسبی برای اخذ پاسپورت دوم می باشند. اخذ تابعیت و در نهایت پاسپورت این کشور ها اغلب به روش سرمایه گذاری است. این کشور ها در برابر مبلغ دریافتی، به صورت اهدائی در مدت زمانی کمتر از 1 سال پاسپورت را صادر می‌نمایند. یکی از کشورهایی می باشد که در رابطه با صدور پاسپورت برای متقاضیان مرد دارای شرایطی می باشد.

آیا اخذ پاسپورت دومینیکا مصاحبه دارد؟