کابل و شارژر گرین اپل

• آداپتور اصلی آیفون 7 هنگام شارژ صدا نمی دهد و داغ نمی شود. • انواع کابلهای اصلی اپل طولی به اندازه 50 سانت تا 1 متر خواهد داشت. همان طور که در تصویر زیر می بینید کمپانی اپل در تولیدات قدیم و جدید خود نیز از این نشان بر روی بسته بندی محصولات به شکل متفاوتی استفاده نموده است. باتری‌های لیتیوم یون در تلفن‌های همراه، با دمای خیلی گرم یا سرد کنار نمی‌آیند. محققان توصیه می‌کنند که از شارژ تلفن همراه در دمای بالاتر از ۳۵ درجه یا زیر صفر درجه سانتیگراد خودداری کنید.

کابل شارژر اصلی آیفون 7

کابل و شارژر گرین اپل همیشه یکی از نکته های اصلی که روی سلامت باتری موبایل شما تاثیر گذار است ، شارژر موبایل می باشد بعد از استفاده ازشارژر اصلی آیفون 7 کمک زیاد به سلامت موبایل و باتری خواهد کرد. شما با توجه به یک سری از نکته ها مهم که برایتان ذکر خواهیم کرد می توان از اصلی بودن شارژر خود اطمینان حاصل نمایید. در این کابل از متریال درجه یک استفاده شدست که باعث می شود جنس خود سیم شکننده نبوده و باعث بروز مشکل در هنگام شارژ نشود . در قسمت فلزی سر و ته این کابل شارژ از بهترین جنس استفاده شدست که درخشندگی و اتصال مناسب آنها مشخص می باشد .

کابل تایپ سی به لایتنینگ پرودو با طول 2.2 متر مدل Porodo PD-CLBRPD22-BK

بعضی اوقات با توجه به شرایط شما فقط به یک کابل بلند برای شارژ نیاز دارید، یکی از بهترین کابل های بلندبرای شارژی آیفون که مشاهده کرده ایم کابل باسئوس مدل CATLSP-B01 می باشد که بسیار خرید کابل شارژ گوشی قابل اعتماد است. اگر شما کابلی بلند را قبول دارید، این محصول برای شما بسیار مناسب است. کابل تبدیل سه کاره وایکینگز مدل aio-100 از سری محصولات این کمپانی بوده که قابلیت شارژ تمام اسمارت‌فون‌ها و یا تبلت‌ها را با پورت‌های لایتنینگ‌، USB-C و MicroUSB دارد. حداکثر سرعت انتقال شارژ این کابل 2.4 آمپر است که در محصولات کابل‌های سه کاره سرعت بسیار خوبی به شمار می‌رود. جنس نقاط مهم این کابل از فلز Zinc (زینک) بوده که باعث مقاومت حداکثری و زیبایی و کیفیت ساخت بالا شده.

کابل شارژ Apple iPhone SE 2022

همین کار ساده باعث می‌شود فکر کنید شارژر هم یک وسیله ساده‌ است؛ اما فقط اینکه تلفن همراهتان را شب به شارژ بزنید و صبح هم از برق بکشید، کافی نیست. آیا می‌توانید از همان کابل شارژر قدیمی، برای تلفن همراه جدیدتان هم استفاده کنید؟ آیا می‌توانید کابل شارژر خود را با بقیه افراد خانواده به اشتراک بگذارید؟ یا شاید هم تلفن همراه شما از یک شارژر کاملا منحصر به فرد استفاده می‌کند. آیفون های قدیمی دارای کابل 30 پین به USB یا کابل لایتنینگ اپل اصلی به USB و آداپتور شارژ USB بودند.

همچنین باتوجه به افزایش روز افزون قیمت کابل ها، خرید بهترین کابل های شارژر آیفون این ضمانت را به شما می دهد تا درصورت نگهداری صحیح، برای مدت طولانی قابل استفاده باشند. در ویدئوی زیر به این موضوع می پردازیم که چطور کابل شارژ آیفون تقبلی را از اورجینال تشخیص دهیم؟ با ما همراه باشید. اگر از کاربران اپل هستید، پیشنهاد می‌کنیم این کابل شارژر آيفون را از دست ندهید. این کابل که یک متر طول دارد، از خمیدگی، درهم تنیدگی و بی‌نظمی جلوگیری می‌کند.