کادیلاک سلستیق سوار بر تایرهای اسپرت میشلین پایلوت شد

در جریان رونمایی از خودروی نمایشی Celestiq، کادیلاک متعهد شد که جزئیات بیشتری را در مورد نسخه تولیدی در ماه های آینده به اشتراک بگذارد. اینکه آیا این شامل ارقام عملکردی می‌شود، باید دید، اما همه اطلاعات باید تا اواخر سال آینده و با معرفی رسمی فاش شود.



منبع عکس جاسوسی Cadillac Celestiq Front View عکس جاسوسی نمای جانبی Cadillac Celestiq

می دانیم که Celestiq از پلتفرم Ultium استفاده خواهد کرد، اما کادیلاک هیچ اشاره ای در مورد قدرت ارائه نکرده است. می توان فرض کرد که با مجموعه ای از این لاستیک ها، کادیلاک به سادگی یک رزمناو لوکس نمی سازد. منابع جاسوسی ما می گویند که در کمتر از سه ثانیه سرعت 0-60 مایل در ساعت را شنیده اند، اما در حال حاضر این موضوع کاملا تایید نشده است. چنین نیروی رانش مطمئناً برای رقابت یا شکست دادن رقبای الکتریکی پورشه، آئودی و مرسدس بنز کافی است، اگرچه عملکرد نزدیک به دو ثانیه برای به چالش کشیدن Lucid Air Sapphire و Tesla Model S Plaid لازم است.

نوار نازک گلگیر درست در پشت چرخ جلو در اینجا بسیار آسان است و می تواند دارای عناصر روشنایی مشابه با مفهوم باشد. وقتی صحبت از چراغ‌ها شد، زوم کردن در قسمت عقب نشان می‌دهد که ساختار چراغ‌های عقب و بالا و پایین این کانسپت باید به مرحله تولید برسد، اگرچه می‌توان آن‌ها را کمی کاهش داد. آینه‌های جانبی نازک این کانسپت با آینه‌های استاندارد در اینجا جایگزین شده‌اند و می‌توانیم چرخ‌های جذابی را با الگوی پیچ شش لنگه در پشت آن روکش‌های جامد ببینیم.

10 عکس ها

پس از تولید آهسته با تیزرهایی که به معنای واقعی کلمه سال ها طول کشید، اکنون همه چیز برای کادیلاک سلستیک بسیار سریعتر پیش می رود. از نظر فنی، این اولین برخورد مناسب ما از یک خودروی آزمایشی Celestiq در ملاء عام است، و در حالی که روکش کامو جزئیات مربوط به طراحی نهایی را پنهان می کند، تایرهای آن سرنخ هایی از قدرت و عملکرد ارائه می دهند.

برای ثبت، بله، ما قبلاً یک Celestiq با پوشش کامویی را در تریم تولید دیده‌ایم. با این حال، این تصاویر “جاسوسی” به طور رسمی توسط کادیلاک منتشر شد، به این معنی که آنها قبل از انتشار توسط خودروساز مورد بررسی قرار گرفتند. این بار، فقط عکاس جاسوس ما، یک دوربین، و یک سری عکس فیلتر نشده که یک ماشین آزمایشی را در کاموی سفید نشان می دهد.