کادیلاک سلستیق نمایش خودرو را به عنوان پیش نمایش مجلل از پرچمدار آینده معرفی کرد

تونی روما، مهندس ارشد، گفت: «این وسایل نقلیه اوج لوکس را در دوره‌های مربوطه خود نشان می‌دادند و به تبدیل کادیلاک به استاندارد جهانی کمک کردند. خودروی نمایشی Celestiq – همچنین یک سدان، زیرا پیکربندی آن بهترین تجربه لوکس را ارائه می‌دهد – بر اساس آن شجره نامه ساخته شده و روحیه ورود آنها را به تصویر می‌کشد.

کادیلاک هنوز آماده به اشتراک گذاشتن جزئیات پیشرانه نیست، جز اینکه به ما یادآوری کند که Celestiq از پلتفرم Ultium جنرال موتورز استفاده می کند. با این حال، این شرکت مشتاق است به ما بگوید که این خودرو بدون شک پرچمدار شرکت کادیلاک خواهد بود که وارد عصر برق می شود. علاوه بر این، تأکید بر این است که این یک پرچمدار باشد سدانبا الهام از کادیلاک V-16 های قبل از جنگ و الدورادو بروگام 1957.

Magalie Debellis، مدیر طراحی پیشرفته کادیلاک، گفت: “ماشین نمایشگاهی Celestiq خالص ترین بیان کادیلاک است.” “این یکپارچه ترین عبارات طراحی و نوآوری در تاریخ برند را زنده می کند و در بیانیه ای تعیین کننده از یک پرچمدار واقعی کادیلاک ادغام می شود.”

بیش از دو سال از اولین باری که نام Celestiq (تلفظ می شود like) را شنیدیم می گذرد آسمانی). یک تصویر تکی که یک تاج نورانی کادیلاک را نشان می‌دهد، به عنوان معرفی به کار می‌رود، همراه با این وعده که این خودرو پرچمدار جدید این برند خواهد بود. اکنون، این وعده تقریباً محقق شده است زیرا ما برای اولین بار شاهد خودروی نمایشی کادیلاک سلستیک هستیم.

از نظر فنی، این یک مفهوم است اما نسخه تولیدی آن فاصله زیادی ندارد. در واقع، کادیلاک می گوید جزئیات مربوط به مشخصات تولید Celestiq اواخر امسال فاش خواهد شد. علاوه بر این، برخی از ویژگی‌ها و فناوری‌های ذکر شده در این اولین نسخه در نسخه‌ای که مردم می‌توانند خریداری کنند در دسترس خواهند بود. این شامل یک صفحه مورب 55 اینچی است که روی داشبورد قرار دارد و دارای نمایشگرهای متعدد برای راننده و سرنشین جلو است. فناوری حفظ حریم خصوصی فعال با استفاده از نوعی پرده دیجیتالی پنجره، از دیدن نمایشگر سمت راست توسط راننده جلوگیری می‌کند و به مسافر اجازه می‌دهد بدون ترس از حواس‌پرتی راننده، ویدیوها را تماشا کند.

در مورد سرنشینان صندلی عقب، آنها همچنین دارای صفحه نمایش جداگانه هستند. کادیلاک می‌گوید که در کل پنج صفحه نمایش با کیفیت بالا در گلخانه Celestiq وجود دارد و بالاتر از هر چیزی یک سقف شیشه‌ای وجود دارد که می‌تواند سطوح نور را در چهار منطقه مختلف تنظیم کند. کادیلاک آن را سقف شیشه‌ای هوشمند می‌نامد و از فناوری دستگاه ذرات معلق استفاده می‌کند تا به هر مسافر در این خودروی چهار نفره اجازه دهد تا سطوح نور ورودی را به هر نحوی که می‌خواهد تنظیم کند. به طور طبیعی، فناوری کمک راننده Ultra Cruise برای عملکرد پیشرفته بدون دست در دسترس خواهد بود.

معماری کلاسیک نیز در طراحی Celestiq گنجانده شده است که مطمئناً چشمگیر و متمایز است. شکل فست بک گسترده آن شامل یک کاپوت بلند با جلوپنجره پررنگی است که روشن می شود و چراغ های رانندگی عمودی آن را احاطه کرده است. در پشت، چراغ‌های عقب عمودی نازک علامت تجاری کادیلاک با یک جفت چراغ افقی که در کناره‌ها پیچیده شده‌اند، به هم متصل می‌شوند.