کادیلاک CT5 در چین بدنه God Of War می پوشد

خدای جنگ راگناروک آخرین ورودی در فرنچایز طولانی مدت بازی های اکشن است. با توجه به اینکه این سریال در جهان های اساطیری باستانی اتفاق می افتد، تاکنون ارتباط زیادی با ماشین ها وجود ندارد. در چین، یک کادیلاک CT5 ویژه با طرح رنگ مانند خدای جنگ کریتوس قهرمان داستان اکنون در برخی شهرها به نمایش گذاشته شده است.

ابزار توسعه در آن عکس‌های جاسوسی هیچ گونه تغییر ظاهری دیگری ندارد. با این حال، ما انتظار داریم که این برند تغییرات دیگری در خودروی نهایی ایجاد کند. در داخل، مدل ظاهراً از یک قاب پهن استفاده می کند یک ابزار مجزا و صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی مانند به روز رسانی XT4 آینده.

را خدای جنگبا تم CT5 بدنه ای نقره ای با راه راه های قرمز نامتقارن و لهجه های اضافی در مشکی و خاکستری می پوشد. نماد بازی در لبه کاپوت قرار دارد. مثلث، دایره، X و مربع از کنترلر پلی استیشن درست جلوتر از چرخ های عقب قرار دارد.

خدای جنگ راگناروک کادیلاک CT5

CT5 ویژه از 12 تا 15 نوامبر در تیانجین به نمایش درخواهد آمد. از 11 تا 13 نوامبر در شانگهای خواهد بود و این خودرو در 12 و 13 نوامبر در ژوهای خواهد بود. از آنجایی که این تاریخ ها با هم تداخل دارند، به نظر می رسد که در ژوهای حداقل سه نمونه از این کادیلاک با تم کریتوس.

کادیلاک در حال حاضر در حال کار بر روی یک به روز رسانی برای CT5 است. عکس‌های جاسوسی اخیر نشان می‌دهد که آن را در حال توسعه با بینی اصلاح‌شده نشان می‌دهد. جلوپنجره کمی بزرگتر به نظر می رسد. چراغ های جلو شکل جدیدی دارند. فاسیای پایینی به جای دهانه براکتی شکل فعلی، شکل ذوزنقه ای دارد.

سایت برای خدای واr CT5 هیچ برنامه ای برای فروش این خودروها را پیشنهاد نمی کند. به نظر می رسد آنها فقط برای نمایش به عنوان یک تبلیغ برای بازی هستند. با این حال، یک قرعه کشی برای 120 برای برنده شدن یک بسته با مقیاس 1:18 CT5 وجود دارد. خدای جنگکنترلر مارک دار، جاکلیدی و نشان بازی.