کادیلاک GT4 جدید، CT6 جدید در اسناد رسمی چین به بیرون درز کرد

6 عکس ها

کادیلاک GT4 و CT6 در چین لو رفت

در همین حال، کادیلاک دیگری که توسط MIIT چین به بیرون درز کرد، GT4 آینده است. همانطور که در عکس‌ها مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد این مدل یک کراس اوور است، اما دارای خط سقفی خمیده است.

درست مانند نشت CT6، اسناد همراه GT4 پیش نمایشی از آنچه در مدل جدید انتظار داریم را به ما می دهد. طول فاصله بین دو محور آن دقیقاً بین XT4 و XT5 است، همانطور که ابعاد کلی آن نیز وجود دارد. انرژی آن توسط همان آسیاب موجود در CT6 جدید با همان اعداد خروجی تامین خواهد شد.

کادیلاک در حال تقویت ترکیب خود در چین است. در واقع، به نظر می رسد که این خودروساز در حال عرضه دو خودروی جدید در جمهوری خلق است که در این رونمایی های غیررسمی از دو مدل جدید این خودروساز آمریکایی دیده می شود. این مدل‌های کادیلاک که از وزارت صنعت و فناوری اطلاعات چین (MIIT) گرفته شده‌اند، قرار است به بازار عرضه شوند، اگرچه ظاهراً میوه‌های ممنوعه برای خریداران خودروهای آمریکایی هستند.

به غیر از طراحی، اسناد MIIT چین جزئیاتی را در مورد این سدان نشان می دهد. فاصله بین دو محور آن مشابه مدل قبلی است، در حالی که اندازه گیری های کلی کمی پایین آمده است. در همین حال، نیروگاه ذکر شده 2.0 لیتری است، بنابراین ما فرض می کنیم که این نیروگاه 2.0 لیتری توربوشارژ چهار ضربه ای است که طبق این سند، 169 کیلووات (227 اسب بخار قدرت) تولید می کند.

هر دو کادیلاک قرار است توسط SAIC-GM Dongyue Automobile Co., Ltd. – یک سرمایه گذاری مشترک بین این برند آمریکایی و بزرگترین خودروساز از چهار شرکت خودروسازی دولتی در چین، تولید شوند.



منبع

اولین کادیلاک اینجا CT6 جدید است. یک نمونه اولیه استتار شده از این مدل در اوایل سال جاری در دیترویت دستگیر شد. اما از آنجایی که این پلاک قبلاً در ایالات متحده از بین رفته است، به احتمال زیاد به طور انحصاری در چین فروخته می شود، جایی که نسل فعلی سدان لوکس تمام اندازه هنوز در بازار است.