کاروانا دوباره مجوز فروش اتومبیل در ایلینوی را از دست داد

اداره پلیس وزیر امور خارجه این موضوع را تایید کرده است NBC 5 که کاروانا باید وسایل نقلیه ای را که مشتریان در تاریخ 18 جولای یا قبل از آن خریداری کرده اند تحویل دهد.

بدتر از آن، مشتریانی که خودرو را قبل از تاریخ ذکر شده خریداری کرده‌اند، شکایت دارند که شرکت قادر به تحویل خودروهای آنها نبوده است. به گفته یکی از مشتریانی که تماس گرفته است NBC 5کاروانا گفت که این تاخیر “به دلیل اختلاف با دفتر بخش دولتی” بوده است.

کاروانا برای اولین بار در ماه مه مجوز فروش خودرو در ایلینوی را به دلیل شکایات متعدد در مورد عناوین و ثبت خودروها تعلیق کرد. موضوع اصلی تاخیر کاروانا در ارائه عناوین خودرو به مشتریانش بود. در برخی موارد، تاخیر تا سه ماه افزایش می یابد. طبق قانون ایلینوی، عناوین باید ظرف 20 روز تحویل داده شوند.

شکایات فعلی هنوز به مسائل اولیه ای که کاروانا با آن مواجه بود مرتبط است، که شامل تاخیر در انتقال مالکیت و صدور ادعای ثبت نام موقت خودرو در خارج از ایالت برای صدها مشتری ایلینویز بود.

مشتری مذکور در خردادماه اقدام به خرید خودرو کرده و قرار بود هفته گذشته این واحد را تحویل بگیرد. خدمات مشتریان این شرکت به مشتری گفت که “آنها در حال حاضر هیچ خودرویی را در ایلینویز تحویل نمی‌دهند… من از کل روند بسیار ناامید هستم.”

“کاروانا چندین سال است که به عنوان یک فروشنده مجاز و شهروند شرکتی خوب در ایالت ایلینویز عمل کرده است، و ما به شدت با توصیف ایالت از حقایق و قوانین منجر به این اقدام مخالفیم. ما فعالانه با ایالت کار می کنیم تا این مشکل را حل کنید و آنها توافق کردند که ما به تحویل خودروهای خریداری شده ادامه دهیم.



منبع

با توجه به یک NBC 5 گزارش، تعلیق مجوز کاروانا در 18 ژوئیه 2022 اجرایی شد. شرکت فورچون 500 از آن تاریخ به بعد تا زمانی که شکایات ارائه شده توسط ایالت را حل و فصل نکند، قادر به فروش خودرو در ایالت پریری نخواهد بود.

کاروانا دوباره در یک رکود به سر می برد زیرا با یک تعلیق مجوز دیگر در ایالت ایلینویز مواجه است. این دومین بار در دو ماه گذشته است که شرکت خودروهای فرسوده آنلاین در پی تحریم مشابهی که در اواخر ماه می صادر شد، از رگولاتورهای دولتی فلکه دریافت می کند.

کاروانا همچنین به اتهام صدور ثبت نام موقت خودرو در خارج از ایالت برای خریدارانی که ثبت نام آنها در ایالت منقضی شده است، مورد بررسی قرار گرفته است.

کاروانا قبلا بیانیه ای را به Motor1.com در رابطه با موضوع: