کاروان موتور مدل T 1914 می تواند قدیمی ترین موتورخانه جهان باشد

در مورد بدنه، در واقع چوبی به تمام معناست چون هی، اینطوری خانه می‌سازی. کف‌ها از جنس کاج صیقلی هستند و الوارهای بزرگ به عنوان سازه اصلی کناره‌ها و سقف هستند. در مقایسه با موتورخانه مدرن Transit، این فورد صد ساله بسیار جادار است اما فاقد امکاناتی مانند حمام یا آب جاری است. با این حال، معاوضه عبارت است از چهار اسکله، یک میز بزرگ، مقدار زیادی فضای ذخیره سازی شامل یک کمد چوبی عظیم، و بله، یک اجاق بزرگ هیزمی برای پخت و پز و گرم کردن.

6 عکس ها

مطابق بونامز، بدنه کمپر سفارشی توسط دانتون از ریدینگ در بریتانیا ساخته شده است. تاریخچه این مدل قدیمی T از آنجا کمی نامشخص است، اگرچه اعتقاد بر این است که در مقطعی در دهه 1920 فروخته شده و در نهایت رها شده است. در دهه 1970 در شپرتون، نه چندان دور از مرکز شهر لندن، دوباره کشف شد و در طی چهار سال به حالت اولیه خود بازگردانده شد. در تاریخ 10 سپتامبر به حراج گذاشته می شود و انتظار می رود قیمتی بین 22000 تا 35000 دلار داشته باشد.



منبع برای شروع، این یک موتورخانه قانونی 108 ساله است و می تواند قدیمی ترین وسیله نقلیه ای باشد که هنوز وجود دارد. بونامز. این خودرو به صورت سفارشی در سال 1914، کمی قبل از آغاز جنگ جهانی اول، با استفاده از شاسی اصلاح شده فورد مدل T ساخته شد که طول و تقویت شده بود. توجه کنید ما نگفتیم کابین شاسی، زیرا مدل T واقعاً تاکسی نداشت و فقط بدنه کوتاهی داشت. بدنه سفارشی برای کمپر شامل تدارکاتی برای راننده بود که در سال 1914 اساساً به معنای یک پنجره بزرگ و یک مبل چرمی در جلو بود.