کالیفرنیا پلاک دیجیتالی همه خودروها را تایید کرد



اگر در کالیفرنیا زندگی می کنید، احتمالاً خوشحال خواهید شد که بدانید اکنون از نظر قانونی مجاز به گذاشتن پلاک دیجیتال روی ماشین خود هستید. این امر پس از تایید دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (DMV) امکان استفاده از صفحات دیجیتال را فراهم می کند. این نقطه اوج فرآیندی است که در سال 2013 در کالیفرنیا آغاز شد، در حالی که صفحات دیجیتال از سال 2018 به تعداد محدود در این ایالت مجاز شده اند.

این گام جدید با تصویب لایحه پلاک دیجیتال وسایل نقلیه موتوری (AB-984) تعداد وسایل نقلیه مجاز به استفاده از پلاک دیجیتال را به طور چشمگیری افزایش می دهد. تاکنون تنها 0.5 درصد از وسایل نقلیه کالیفرنیا (تقریباً 175000 وسیله نقلیه) واجد شرایط بودند، اما از این پس، تمام 40 میلیون خودروی ثبت شده برای استفاده در ایالت مجاز خواهند بود پلاک ثبت سنتی خود را به صورت قانونی با پلاک دیجیتال تغییر دهند.

شرکت فناوری Reviver در حال حاضر تنها ارائه دهنده صفحات دیجیتال است و می گوید حدود 10000 وسیله نقلیه در کالیفرنیا قبلاً پلاک دیجیتال خریداری کرده اند. این پذیرندگان اولیه بخشی از یک برنامه آزمایشی با گشت بزرگراه کالیفرنیا بودند که توانایی عملیاتی و عملکرد سه صفحه دیجیتال را قبل از اجرای سراسری ارزیابی می‌کردند.

کالیفرنیایی‌ها به عنوان پذیرندگان اولیه فناوری‌های نوظهور شناخته می‌شوند. ما از فرصت‌های جدید برای خودکارسازی و ادغام هر چه بیشتر بخش‌های زندگی‌مان استقبال می‌کنیم، که ما را قادر می‌سازد کارهای روزمره را ساده کرده و متصل بمانیم. خودروهای ما نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

RPlate Reviver بسیار بیشتر از یک صفحه دیجیتال است. این محصول به صاحبان وسایل نقلیه امکان می‌دهد برای شخصی‌سازی بصری، موقعیت مکانی خودرو، و خدمات امنیتی، از جمله گزارش خودرو به‌عنوان دزدیده شده، با وسایل نقلیه خود ارتباط برقرار کنند. دو نسخه از این محصول وجود دارد – یک نسخه با باتری با اشتراک 19.95 دلار در ماه و یک نسخه با سیم سخت که در حال حاضر فقط برای مشاغل تجاری با 24.95 دلار در ماه در دسترس است.

کالیفرنیا تنها ایالتی نیست که پلاک دیجیتال Reviver برای وسایل نقلیه ناوگان تجاری قانونی است. میشیگان، آریزونا و تگزاس همچنین به وسایل نقلیه ناوگان اجازه می دهند از پلاک دیجیتال استفاده کنند و بیش از 10 ایالت ایالات متحده در حال حاضر در مراحل مختلف پذیرش هستند.



منبع