یک کامیون کوچکتر شانس بیشتری برای ورود به بازار اروپا خواهد داشت، جایی که نسخه فول سایز آن برای جاده های باریک تر قاره کهن خیلی بزرگ است. تماس گرفته شده توسط ANمیخائیل فرح، سخنگوی بخش کامیون GMC، از اظهار نظر در مورد احتمال کوچک شدن هامر خودداری کرد. در صورت تایید، یک کامیون سایز متوسط از نسخه بزرگتر که قیمت آن از 110000 دلار به فروش می رسد، کمتر می شود. علیرغم قیمت شش رقمی، brute الکتریکی بیش از 90000 رزرو کرده است و باعث شده جنرال موتورز به طور موقت فروش را متوقف کند.
88عکس ها
جنرال موتورز 35 میلیارد دلار هزینه میکند تا کمتر از 30 خودروی برقی را تا سال 2025 به بازار بیاورد. باید دید که آیا یک کامیون کوچکتر هامر یکی از آنهاست یا خیر، اما به نظر میرسد که یک کامیون ارزانتر و آسانتر برای زندگی با جایگزینها در چه زمانی است. از اگر
ظاهراً در حال بررسی است و یک طرح مفهومی قبلاً در استودیوی این خودروساز در کالیفرنیا ایجاد شده است. AN ادعا می کند که این پروژه احتمالاً چراغ سبز را دریافت می کند زیرا توسط مقامات بالاتر به عنوان یک پروژه اولویت دار برچسب گذاری شده است. با این حال، جنرال موتورز با افزایش تولید هامر بزرگ و آماده شدن برای ورود SUV در اوایل سال 2023، ماهی های بزرگ تری برای سرخ کردن در این مرحله دارد.
کامیون GMC هامر با طول 216.8 اینچ (5507 میلی متر) و عرض 86.7 اینچ (2202 میلی متر) چیزی جز کوچک است. همچنین وزن آن تقریباً به اندازه ماه است و ترازو را به بیش از 9000 پوند (بیش از 4000 کیلوگرم) می رساند. اما اگر جنرال موتورز یک پیکاپ الکتریکی کوچکتر معرفی می کرد چه می شد؟ خوب، اخبار خودرو به افراد آشنا با دستور کار جنرال موتورز در مورد چشم انداز هامر فشرده تر اشاره می کند.
هامر سایز متوسط راه H2 را که 20 سال پیش عرضه شد دنبال خواهد کرد. همانطور که برخی از شما به یاد دارید، قبل از اینکه این برند در مرتع قرار گیرد، یک H3 نیز وجود داشت. احیای الکتریکی اولین محصول جنرال موتورز بر روی پلتفرم Ultium است که همچنین زیربنای Sierra EV GMC، Lyriq و Celestiq کادیلاک، Silverado EV شورولت، Equinox EV و Blazer EV به همراه Prologue هوندا و Acura ZDX معادل آن است.