کامیون سایز متوسط ​​جی ام سی هامر در دست بررسی: گزارش

یک کامیون کوچکتر شانس بیشتری برای ورود به بازار اروپا خواهد داشت، جایی که نسخه فول سایز آن برای جاده های باریک تر قاره کهن خیلی بزرگ است. تماس گرفته شده توسط ANمیخائیل فرح، سخنگوی بخش کامیون GMC، از اظهار نظر در مورد احتمال کوچک شدن هامر خودداری کرد. در صورت تایید، یک کامیون سایز متوسط ​​از نسخه بزرگتر که قیمت آن از 110000 دلار به فروش می رسد، کمتر می شود. علیرغم قیمت شش رقمی، brute الکتریکی بیش از 90000 رزرو کرده است و باعث شده جنرال موتورز به طور موقت فروش را متوقف کند.

88 عکس ها

جنرال موتورز 35 میلیارد دلار هزینه می‌کند تا کمتر از 30 خودروی برقی را تا سال 2025 به بازار بیاورد. باید دید که آیا یک کامیون کوچک‌تر هامر یکی از آنهاست یا خیر، اما به نظر می‌رسد که یک کامیون ارزان‌تر و آسان‌تر برای زندگی با جایگزین‌ها در چه زمانی است. از اگر



منبع جی ام سی هامر EV 2022 ظاهراً در حال بررسی است و یک طرح مفهومی قبلاً در استودیوی این خودروساز در کالیفرنیا ایجاد شده است. AN ادعا می کند که این پروژه احتمالاً چراغ سبز را دریافت می کند زیرا توسط مقامات بالاتر به عنوان یک پروژه اولویت دار برچسب گذاری شده است. با این حال، جنرال موتورز با افزایش تولید هامر بزرگ و آماده شدن برای ورود SUV در اوایل سال 2023، ماهی های بزرگ تری برای سرخ کردن در این مرحله دارد.