کانترپشن شش چرخ دارای درهای Gullwing، قفس رول خارجی است


Wuling Hong Guang Mini EV – احتمالاً این نام هیچ خاطره‌ای را به ذهن شما نمی‌آورد، اما اگر چیزی است که باید در مورد آن بدانید، این است که این خودرو سومین خودروی الکتریکی پرفروش در جهان در سال 2022 بوده است. Mini EV – که به هیچ وجه به خودروساز Mini مربوط نمی شود – یک میکروکار با آلایندگی صفر است که برد مناسب و ظاهری زیبا دارد. این خودرو برای خارج از جاده طراحی نشده است، اما یک نمونه از خودرویی وجود دارد که احتمالاً از جیپ قدیمی شما توانایی بیشتری دارد.

ویدیوی جدید از دوستان ما در پسر چرخدار ما را به چین می برد، جایی که آنها از یک آفرود شش چرخ با ظاهری عجیب فیلم گرفتند. داستان چگونگی به وجود آمدن این هیولا نسبتا طولانی است، اما در اینجا نسخه کوتاه آن بسیار جالب است.

این وسیله نقلیه زندگی خود را به عنوان یک کانن گریت وال موتورز آغاز کرد که یک کامیون سایز متوسط ​​است که در چین و سایر کشورهای جهان با نام های مختلف فروخته می شود. شاسی، سیستم تعلیق و بسیاری از اجزای دیگر اصلی باقی مانده بودند، اما – بدیهی است – کل خودرو به شدت اصلاح شد تا شش چرخ و یک کابین جدید را در خود جای دهد. نیروبخش این ماشین یک موتور 2.0 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر تولید شده توسط همین خودروساز چینی است.

اما این حتی عجیب ترین قسمت هم نیست. در بالای شاسی کامیون یک نسخه دراز از Mini EV است که خالق آفرود برای پروژه قبلی ساخته است. کل دستگاه طول کشید – ببین! – فقط دو هفته باید از مینی EV طولانی موجود و شاسی کامیون مونتاژ شود. حداقل یک سال است که در بیرون نشسته است و وضعیت بیرونی به خصوص عالی نیست.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این آفرود باید رول کیج یا بهتر است بگوییم اسکلت بیرونی کامل آن است. بخش خنده دار این است که هدف اصلی آن افزایش ایمنی کالسکه شش چرخ نیست، بلکه بهتر جلوه دادن آن از بیرون است. اوه، و آیا به این اشاره کردیم که درهای قلابی به بدنه متصل هستند؟

زمان بیشتری را تلف نکنید خواندن در مورد این وسیله نقلیه – شما نیاز دارید دیدن آن را به ترسیم تصویر کامل در سر شما. آنها می گویند یک عکس ارزش هزار کلمه دارد و ما به شما نمایش بصری عالی را در قالب یک ویدیوی 15 دقیقه ای و یک گالری عکس اختصاصی به اشتراک گذاشته شده توسط پسر چرخدار با ما.



منبع