کانسپت رنو 4 قبل از معرفی 17 اکتبر به نمایش گذاشته شد

تیزر مفهومی رنو 4

کانسپت رنو 4 را به طور کامل در نمایشگاه خودروی پاریس 2022 خواهیم دید. زمان نشان خواهد داد که آیا نسخه تولید بعدی برای تکمیل تولد مجدد 5 برنامه ریزی شده است یا خیر.



منبع

از آنجایی که این روزها همه چیز باید الکتریکی باشد و ترجیحاً یک کراس اوور باشد، 4 جدید از موتور احتراقی دوری می‌کند و حالت سواری بالایی پیدا می‌کند. در حالی که رنو 5 که در سال 2025 متولد می شود، فرمول سوپرمینی مدل قبلی خود را حفظ می کند، 4 به خودرویی ماجراجویانه تبدیل می شود تا از شور و شوق کراس اوورها سود ببرد و همچنین از هاچ بک فاصله بگیرد.

تصاویر پیش‌نمایش مجاور نشان می‌دهند که این کانسپت دارای لاستیک‌های آفرود بزرگ و سیستم تعلیق سخاوتمندانه خواهد بود. ما همچنین متوجه دو اتصال کاپوت à la Ford Bronco برای ایمن سازی بهتر محموله های روی سقف مانند کایاک هستیم. از دیگر ویژگی‌هایی که در این تیزرهای سایه‌دار می‌توانیم مشاهده کنیم، پله‌های جانبی روشن و جعبه سقف است، در حالی که شیشه‌ی عقب ممکن است یک قفسه دوچرخه برای افزایش ماهیت بیرونی مفهومی داشته باشد.

رنو 4 اصلی تنها 3663 میلی‌متر (144.2 اینچ) طول داشت، اما ما احساس می‌کنیم که معادل امروزی آن بسیار بزرگ‌تر خواهد بود. قوس‌های چرخ مربعی باید ظاهری ناهموار به آن ببخشد، در حالی که شکل ذوزنقه‌ای یک چهارم شیشه با خطوط نورانی آن بازگشتی به جد خود است. شرکتی که لوگوی الماس دارد می‌گوید که به خودروی کلاسیک «پیچش مدرن» بخشیده است، بنابراین باید نشانه‌های طراحی زیادی با الهام از کواترل وجود داشته باشد.

رنو با احیای 4، یکی از محبوب ترین خودروهای ساخته شده خود، به افراد مسن ادای احترام می کند. هاچ بک اقتصادی که برای رقابت با سیتروئن 2CV نیز شناخته می شود، از اوایل دهه 1960 تا اواسط دهه 1990 تولید شد. بیش از هشت میلیون وسیله نقلیه در بیش از 10 کارخانه در سراسر جهان مونتاژ شد. در حال حاضر، آن را بازگشت. خوب، حداقل در شکل مفهومی. تصاویر تیزر قبل از اولین نمایش در 17 اکتبر منتشر شده است.