کانسپت پژو اینسپشن قبل از معرفی 5 ژانویه در CES 2023 معرفی شد

در مارس 2021، سخنگوی شرکت خودروسازی گفت اخبار خودرو که “زمینه جدید Stellantis با حضور قوی در بازار ایالات متحده ما را به تمرکز بر مارک های موجود سوق می دهد.” برنامه هایی برای بازگرداندن پژو پس از خروج از ایالات متحده در سال 1991 وجود داشت، اما با ادغام FCA و PSA برای تبدیل شدن به Stellantis، این برنامه ها لغو شد.

پژو در زمینه طراحی خودروهای مفهومی زرق و برق دار سوابق بسیار خوبی دارد، بنابراین ما احساس می کنیم اینسپشن 2023 نیز خیره کننده خواهد بود. رونمایی رسمی از CES در روز پنجشنبه، 5 ژانویه، از ساعت 23:00 CET به صورت زنده برگزار خواهد شد. یک ارائه دیجیتالی برای فردای آن روز، ساعت 9 صبح CET برنامه ریزی شده است.



منبع

در نمایشگاه خودروی پاریس 2022 که ماه گذشته برگزار شد، لیندا جکسون، مدیرعامل پژو، برنامه‌های خود را برای رونمایی از یک کانسپت جدید فاش کرد. این نمایشگاه که Inception نام دارد، «نسل بعدی خودروهای بومی الکترونیکی» را به تصویر خواهد کشید. به عبارت دیگر، دریچه ای به آینده خودروهایی خواهد بود که از روز اول منحصراً به عنوان خودروهای برقی توسعه یافته اند. اعلامیه ای که امروز توسط این شرکت با نشان شیر منتشر شد، نشان می دهد که چه زمانی و در کجا این خودروی الکتریکی مرموز را در 5 ژانویه 2023 در CES خواهیم دید.

در مورد کانسپت Inception، به ما گفته می شود که یک کابین بازسازی شده را با نسل بعدی i-Cockpit به تصویر می کشد. پژو در حال “بازطراحی کامل فضای داخلی” و همچنین “تفسیر مجدد حرکات رانندگی” است. این خودروی مفهومی متصل به CES در حالی که به “مقامات گربه سانان و امضاهای درخشان سه پنجه” وفادار می ماند، نگاهی اجمالی به آینده طراحی ارائه می دهد. علاوه بر این، ویژگی ها و فناوری های نسل بعدی برای اولین بار در Inception دیده می شوند.

مفهوم Inception به جای اینکه در یک نمایشگاه خودروی سنتی یا یک رویداد اختصاصی رونمایی شود، در نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی 2023 به نمایش درخواهد آمد. بله، پژو رویدادی با محوریت فناوری را انتخاب کرده است که در لاس وگاس برگزار شده است تا خودرویی جالب را معرفی کند. در مورد بازگشت این خودروساز به ایالات متحده خیلی هیجان زده نباشید زیرا شرکت مادر Stellantis تصمیم گرفته است روی مارک های موجود فعال در آمریکای شمالی تمرکز کند.