کانسپت BMW Neue Klasse در ژانویه 2023 به نمایشگاه CES می‌آید

اوایل امروز، گروه BMW نتایج مالی خود را در سه فصل اول سال 2022 مورد بحث و بررسی قرار داد و نیکلاس پیتر، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت مسئول امور مالی، سخنرانی طولانی داشت و خلاصه دستاوردهای این خودروساز را در این دوره خلاصه کرد. پیتر همچنین به طور خلاصه به یک خودروی مفهومی جدید اشاره کرد که در ژانویه سال آینده رونمایی خواهد شد و نسل بعدی خودروهای الکتریکی باواریا را به نمایش خواهد گذاشت.

استراتژی BMW برای آینده شامل بسیاری از خودروهای الکتریکی جدید است. این شرکت باواریایی در حال حاضر دارای یک سبد خودروهای برقی قوی است، اما قرار است محصولات بیشتری در چند سال آینده وارد بازار شوند. اکثر (اگر نه همه) از آنها بر اساس پلت فرم جدید این شرکت خواهد بود که بر برقی سازی تمرکز دارد و اکنون می دانیم که مفهومی که پیش نمایش فناوری های جدید را به زودی ارائه می کند.

در نهایت، BMW خانواده خودروهای برقی خود را با مدل‌های متنوع «از بخش پرحجم تا مدل‌های انحصاری با عملکرد بالا» رشد خواهد داد.



منبع

«نقطه برجسته بعدی در جاده ما به سمت Neue Klasse در ژانویه 2023 خواهد بود. در نمایشگاه CES در لاس وگاس، ما از خودروی Vision پرده برداری خواهیم کرد که زیربنای تخصص دیجیتال ما خواهد بود. نیکلاس پیتر گفت: آینده گروه BMW الکتریکی، دایره ای و دیجیتالی است.

این به معنای واقعی کلمه تمام اطلاعات مربوط به مفهوم جدید است که در حال حاضر در دسترس است. ما نمی دانیم چه اندازه و شکلی خواهد داشت، اما بدیهی است که نیروی آن توسط یک سیستم کاملاً الکتریکی تامین می شود. بسیار جالب خواهد بود که ببینیم آیا این کانسپت دارای باتری‌های جدید BMW با سلول‌های گرد خواهد بود که نویدبخش افزایش عمده در چگالی انرژی 20 درصدی، افزایش 30 درصدی برد و 30 درصد سرعت شارژ سریع‌تر در مقایسه با خودروهای برقی فعلی این شرکت است.

انتظار می رود اولین خودروی الکتریکی تولیدی مبتنی بر خانواده فناوری های Neue Klasse یک سدان برقی جمع و جور باشد. این محصول کاملاً جدید در اواسط دهه جاری وارد بازار خواهد شد و در حال حاضر به عنوان جایگزینی تمام الکتریکی برای سدان سری 3 شناخته شده است. مدت کوتاهی پس از آن، یک شاسی بلند EV جمع و جور بر اساس همان معماری دنبال خواهد شد.