کتاب‌های سفارش فورد ماوریک 2023 به دلیل تقاضای بالا در حال بسته شدن هستند

فورد همچنین اخیراً خط تولید Maverick را با تریم جدید Tremor گسترش داده است و پیکاپ مدل 2023 را در 1 آگوست معرفی کرده است. این خودروساز همچنین تنظیمات سیستم تعلیق را اصلاح کرد و کمک فنرها و فنرهای جدیدی را در هر دو محور تعبیه کرد و ظاهری خشن تر به کامیون داد که مشتریان آن را دوست خواهند داشت.

اگر سفارش خود را برای فورد ماوریک 2023 ثبت نکرده اید، ممکن است شانس شما را نداشته باشید. بانک های سفارشی که پنجشنبه گذشته بازگشایی شدند، دوباره بسته می شوند. خودروساز خبر داد Motor1.com این به نمایندگی‌ها می‌گوید که باید سفارش‌های Maverick Hybrid را تا پایان امروز متوقف کنند. کسانی که خواهان پیکاپ EcoBoost هستند تا پایان روز فردا قبل از بسته شدن دفترچه های سفارش فرصت دارند.

فورد قبل از شروع فروش، علاقه زیادی به این پیکاپ کوچک و مقرون به صرفه داشت و تا سپتامبر 2021 100000 رزرو دریافت کرد. کسانی که در مهلت مقرر سفارش Maverick را به شرکت ارسال نکرده اند، در یافتن آنها در نمایشگاه ها مشکل خواهند داشت. فروشندگان دارای سهام محدودی برای خرید خواهند بود و خودروسازان بر روی ایجاد سفارشات مشتریان تمرکز دارند.

27 عکس ها

فورد ماوریک ترمور 2023

بیش از 60 درصد از خریداران ماوریک تازه وارد این خودروساز هستند، در حالی که بیش از 80 درصد آنها هرگز صاحب کامیون نبوده اند. حتی ماوریک هیبریدی هم مشتریان خود را جذب می کند و نزدیک به 70 درصد از خریداران تازه وارد فورد هستند. این کامیون یک فروشنده سریع است و تقریباً به همان سرعت Bronco می چرخد.



منبع

فورد ابتدا در ژانویه سال جاری به دلیل تقاضای زیاد، دفترچه سفارش این پیکاپ را بست. ماه های میانی آن را کاهش نداده است و فورد مجبور شد آنها را در کمتر از یک هفته تعطیل کند. این کامیون همچنان یک وسیله نقلیه محبوب فورد است و با 48648 فروخته شده تا ماه اوت، مشتریان جدیدی را برای این برند به ارمغان آورده است.