کراس اوور کوچک جیپ اسپید، فضای داخلی برای اولین بار در معرض دید قرار گرفت



منبع عکس جاسوسی جدید کراس اوور جیپ الکتریک

Jeep Renegade در شرف داشتن یک برادر کوچکتر است و ما عکس های جاسوسی جدیدی با آن داریم. آنچه در گالری زیر مشاهده می کنید، نمونه اولیه چیزی است که در حال حاضر به عنوان “Baby Renegade” شناخته می شود و این بار، ما با یک نمونه اولیه با سوخت احتراقی روبرو هستیم.

Baby Renegade بر اساس پلت فرم e-CMP گروه PSA ساخته خواهد شد که توسط مدل های کراس اوور پژو، سیتروئن و اوپل نیز استفاده می شود. محدوده ICE به احتمال زیاد شامل یک موتور 1.2 لیتری توربوشارژ بنزینی و 1.5 لیتری دیزل خواهد بود. یک گیربکس شش سرعته دستی باید استاندارد باشد، در حالی که یک اتوماتیک هشت سرعته به عنوان یک آپشن ارائه می شود.

مقامات جیپ هنوز در مورد تاریخ عرضه کراس اوور کوچک هنوز نامشخص سکوت می کنند، اگرچه انتظار داریم تا قبل از پایان سال شاهد عرضه آن به بازار باشیم. همچنین انتظار می‌رود فیات و آلفارومئو نسخه‌هایی از این مدل را برای مشتریان خود توسعه دهند.

در ژوئیه امسال، نگاه اولیه‌ای به نوع تمام الکتریکی این کراس اوور کوچک داشتیم، اما همانطور که در عکس‌های پیوست به وضوح می‌بینید، این خودروی آزمایشی دارای لوله اگزوز است. این کاملاً استتار شده است و چیز زیادی برای گزارش در مورد طراحی آن وجود ندارد، اما می دانیم که از Renegade کوچکتر خواهد بود و طول آن حدود 4.10 تا 4.15 متر (161.4 تا 163.3 اینچ) خواهد بود.