کرایسلر یکی از قدرتمندترین و مجلل ترین نسخه های ویژه را با دمای 300 درجه سانتیگراد معرفی می کند.

یکی از قدیمی‌ترین سدان‌های موجود در بازار، 300 از سال 2011 که مدل نسل دوم (LD) معرفی شد، وجود داشته است. بالاخره دارد برای یک بازنشستگی شایسته آماده می شود و به نظر می رسد که با صدای ضرب المثلی بیرون خواهد رفت. کرایسلر اخیراً اعلام کرده است که “قدرت را در سال 2023 به ارمغان می آورد” اما بدون افشای هویت خودرو. ضمیمه شده در اینجا، تیزر جدیدی که در وب سایت این شرکت منتشر شده است، هنوز مدل را فاش نمی کند.

هنوز مشخص نیست که آیا 300C مورد نظر به درمان Hellcat خواهد رسید یا خیر، اما ما انتظار داریم که سپر قدرتی سالمی نسبت به 5.7 لیتری HEMI V8 مدل استاندارد داشته باشیم که در آن 363 اسب بخار (271 کیلووات) و 394 پوند فوت (534 نیوتن متر) تولید می کند. ). دوج چارجر مبتنی بر LD با بزرگتر 6.4 لیتری HEMI V8 در مدل Scat Pack می تواند در پایان 300 مورد استفاده قرار گیرد. اگر اینطور است و اعداد خروجی تغییر نمی کنند، به دنبال قدرت 485 اسب بخار (362 کیلووات) و 475 پوند فوت (644 نیوتن متر) باشید، که آن را کمی قوی تر از SRT می کند.

با این حال، ما به احتمال زیاد به چرخ آلیاژی و کالیپر ترمز برمبو قرمز 300C مدل 2023 نگاه می کنیم زیرا نام فایل عکس دارای این علامت الفبایی است. از این خودرو به عنوان “یکی از قدرتمندترین و مجلل ترین خودروهای نسخه ویژه” در تاریخ کرایسلر یاد می شود. استفاده از “نسخه ویژه” نشان می دهد که این نسخه بر اساس یک مدل موجود خواهد بود تا یک نسخه جدید به خط تولید. در نتیجه، فقط می تواند یک 300 یا یک Pacifica باشد زیرا خط تولید این خودروساز فقط به این دو محصول اختصاص دارد.

اولین نمایش رسمی قرار است در تاریخ 13 سپتامبر در ساعت 6 عصر به وقت شرقی قبل از نمایشگاه خودرو دیترویت 2022 برگزار شود. کرایسلر جزئیاتی را در مورد اینکه چگونه می توانید قبل از بهار 2023 که خودرو در «تعداد محدود» به فروش می رسد، رزرو کنید، به اشتراک می گذارد. در مورد مدل استاندارد، تقریباً بدون تغییر برای سال مدل بعدی استفاده می‌شود، به استثنای یک استثنا – گروه SafeyTec Plus اختیاری برای تریم پایه تورینگ.



منبع

ممکن است برای برخی افراد تعجب آور باشد، اما با وجود چرخه عمر غیرعادی طولانی، دمای 300 درجه سانتی گراد بر اساس این نسل وجود نداشته است. یک 300 SRT8 با کارایی بالا وجود داشت، اما کرایسلر آن را برای مدل سال 2015 در ایالات متحده متوقف کرد، اگرچه تا سال گذشته در استرالیا ادامه داشت. پیشنهاد تند جدید هرچه باشد، می دانیم که «تولید محدود» خواهد داشت.