کلاسیک جگوار E-Type به لطف ECD، پیشرانه های تسلا را دریافت می کند

ترمیم کلاسیک جگوار E-Type توسط ECD

ممکن است ECD Automotive Design را برای پروژه‌های بازسازی و اصلاح آن که شامل لندرورها، به‌ویژه Defenders کلاسیک است، بشناسید. این شرکت آمریکایی با ارائه گزینه ای برای پیوند قلب به این آفرودهای بریتانیایی با استفاده از پیشرانه های تسلا به شهرت رسیده است.

به همین ترتیب، فضای داخلی را نیز می توان با گزینه های زیادی داشت. چرم ناپا به صورت استاندارد ارائه می شود، اما شما این اختیار را دارید که به چرم های اسپینی بک ارتقا دهید که یا دارای نوک دستی هستند، یا دارای الگوی بافت چرمی هستند.

اگر جگوار E-Type که با باتری کار می‌کند علاقه شما را به خود جلب نمی‌کند، گزینه‌های احتراق داخلی ارائه شده توسط ECD را انتخاب می‌کنید. موتور 450 اسب بخاری LT1 V8 تولید شده توسط جنرال موتورز با گیربکس 8 سرعته که از Chevy Corvette تهیه شده است وجود دارد، یا می توانید با 6 سیلندر خطی یا V12 که نیاز به تعمیر و نگهداری بیشتری دارد، به تاریخ کامل بروید.

این بار، ECD پروژه جدیدی را اعلام می کند که شامل لندرورها نمی شود اما هنوز در خانواده است). شرکت مستقر در فلوریدا پیش نمایشی از واحدهای جگوار E-Type بازیابی و اصلاح شده را به ما ارائه کرده است. و درست مانند دیفندر، ECD همچنین به‌روزرسانی پیشرانه تسلا را برای E-Type ارائه می‌کند و فناوری مدرن را به کوپه کلاسیک با طراحی فوق‌العاده دهه 60 وارد می‌کند.