کمپر سفارشی Ram Promaster دارای چیدمان منحصر به فرد با دو تخت بزرگ است

بلند کردن بالشتک ها مکان های ذخیره سازی را نشان می دهد. با باز بودن درهای عقب، یکی از آنها به سمت بیرون می لغزد تا به راحتی به هر وسیله در فضای باز دسترسی داشته باشید.

در حالی که قسمت عقب مجلل است، حمام بیشتر کاربردی است. حوض دوش و توالت کمپوست در زیر یک کانتر که روی یک لولا است پنهان می شوند. قبل از شستشو، زوج باید پرده دوش را نصب کنند.

به نظر می رسد زوجی که صاحب این موتورخانه هستند فضای نشستن را در اولویت قرار داده اند زیرا یک کاناپه بزرگ U شکل در پشت ون وجود دارد. در مقابل درهای عقب است، بنابراین آنها می توانند آنها را باز کنند و طبیعت را تجربه کنند.

این شگفت انگیز است که مردم چه کاری می توانند با یک ون کمپر سفارشی انجام دهند. در بیرون، این دکل فقط شبیه یک Ram ProMaster است. باز کردن در، بازدیدکنندگان را به اتاقی منتقل می کند که مستقیماً از یک ویلای ایتالیایی به نظر می رسد. مالکان با داشتن اتاقی برای خوابیدن چهار نفر در داخل، استفاده چشمگیری از فضا می کنند.

آشپزخانه از یک سینک و یک اجاق گاز القایی تشکیل شده است. آبگرمکن در کمد زیر آنها قرار دارد.

در بیرون، یک نردبان در ProMaster دسترسی به یک عرشه پشت بام را فراهم می کند که مکان دیگری را برای لذت بردن از طبیعت ارائه می دهد. همچنین 350 وات پنل خورشیدی در آن بالا وجود دارد تا برق خارج از شبکه را تامین کند.



منبع

این مبل به یک تخت بزرگ تبدیل می شود. به علاوه، تشک دوم با همان اندازه از سقف پایین می آید. به نظر می رسد افرادی که در پایین هستند ممکن است در این چیدمان کمی تنگ باشند، زیرا فضای کافی برای نشستن وجود ندارد. هر دو طبقه دارای چراغ ها و پورت های USB مخصوص به خود هستند.

برای به دست آوردن ظاهر طبیعی دیوارها، زن و شوهر از بازی رومی استفاده می کنند که ماده ای شبیه گچ است. تخته های چوبی سقف را می پوشانند. کف آن وینیل است اما دارای روکش چوبی است که با بقیه قسمت های داخلی مطابقت دارد. نور به حدی کاهش می‌یابد که زوج می‌توانند در شب از حال و هوای تاریک‌تری لذت ببرند.