کمپر لوکس کاراکات عمر RV را از خشکی به آب های آزاد گسترش می دهد

برای لذت بردن از آب های آزاد، Caracat همچنین دارای یک بالکن کوچک در کمان و یک عرشه عقب است. همچنین یک سکوی استراحت در بالا وجود دارد که دارای یک سایبان قابل نصب است.



منبع

تصاویر زنده اعتبار عکس: CC Weiss / New Atlas

همانطور که یک قایق برقی و یک تریلر به هم می‌پیوندند، Caracat به شما امکان می‌دهد هم در خشکی و هم در آب کمپ بزنید. این در سه اندازه، از 6.6 متر (21.7 فوت) تا 8.6 متر (28.2 فوت) عرضه می شود.

16 عکس ها

این پول به شما یک فضای داخلی شیک با تزئینات چرمی و آلکانترا و یک کف چوب ساج می دهد. پلان طبقه شامل توالت و حمام، آشپزخانه و کاناپه های استراحت است که به اتاق خواب تبدیل می شوند. یک سقف خواب پاپ‌آپ نیز وجود دارد که بسته‌ای را ارائه می‌دهد که حداکثر تا شش نفر را می‌خواباند.

در خشکی، کاراکات باید توسط یک کامیون یا SUV کشیده شود (عکس‌ها مرسدس بنز کلاس G را نشان می‌دهند) اما روی آب، می‌تواند به تنهایی از طریق یک موتور برقی یا بنزینی Torqeedo با قدرت 8 تا 15 اسب بخار حرکت کند. ارتقاء به یک موتور الکتریکی قوی تر یا یک موتور دیزل در دسترس است. انرژی آنبورد از باتری های دارای شارژر تامین می شود، اما می توان آن را با استفاده از پنل خورشیدی 200 وات Tomatech افزایش داد.

اما چرا وقتی می توانید در همان موتورخانه این کار را انجام دهید، در یک مکان کمپینگ از راه دور توقف کنید؟ این ایده Caracat 860 است – یک کاتاماران کاروانی که زاییده فکر شرکت آلمانی به نام Schneider Caravaning است. این به جمعیت قایق‌های کوچک/وسایل نقلیه کمپینگ می‌پیوندد و معنای اکتشاف را دوباره تعریف می‌کند.