کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین

اتاق خواب از جمله مکان هایی است که داشتن حس آرامش در آن از اهمیت بالایی برخوردار است. می توان با اجرای کناف اتاق خواب و زیباتر نمودن فضا، این حس را ایجاد نمود. کناف اتاق خواب را می توان در طرح های مختلف مدرن ، کلاسیک ، ساده و حتی رنگی اجرا کرد. استفاده از سقف کناف رنگی به ویژه برای اتاق کودکان گزینه مناسبی می باشد. استفاده از سقف های کاذب و انواع دکور در کناف اتاق خواب می تواند به مدرن شدن این مکان تبدیل شود و فضای دلنشین را به کمک بیاورد.

  • می توان از لامپ‌های رنگی در باکس مخفی کناف برای روشنایی پذیرایی در هنگام شب استفاده کرد.
  • همچنین کناف‌ها پنل‌های گچی آماده هستند که غالبا وزن کمی داشته و به‌ سادگی نصب می‌شوند.
  • هر دو شیوه اگر با ایده خوبی طراحی بشن نتیجه مثبتی خواهند داشت.
  • مجموعه کناف آوگون مجری انواع پروژه های کناف در سرتاسر ایران.
  • در حالی که بخواهید آن را نصب و به اجرا در بیاورید نیز باید یک هزینه جداگانه ای را برای آن در نظر بگیرید.
  • اما واقعیت اینه که در صورت انتخاب سقف کناف، با هزینه خیلی کمتری می‎تونین کاری در تراز کیفی سایر سقفهای کاذب داشته باشین و از مزایایی در سطح اون ها بهره مند بشین.

سقف POP امروزی برای اتاق‌های بزرگ با دیوارهای سفید بسیار مناسب است. یک مجسمه گچی و چراغ‌های آویز کوچک در سقف پذیرایی را زیبا می‌کند. کناف کاری یکپارچه بسیار سریع انجام می شود و زیرساخت آن از فولاد تشکیل می شود. در این روش صفحه های کناف به بخش فولادی زیرین، پیچ و مهره شده و با بتونه کاری درز های آن پوشیده می شود، سپس می توانید آن را به دلخواه رنگ آمیزی کرده و فضای جدیدی بسازید. در این نوع کناف کاری از تایل های گچی یا تایل های پوشالی استفاده می شود که معمولا برای سقف ها به کار می روند و قابل برداشته شدن هستند.

قیمت سقف کاذب کناف چگونه محاسبه می‌شود؟

کناف سقف قیمت کناف سقف همراه با ضمانت یکساله در شهام دیزاین

کناف سقف ساده در دو مدل روکش دار و بدون روکش تولید می شوند. کناف سقف بدون روکش قابلیت رنگ آمیزی دارد که برای اجرای دکوراسیون داخلی منزل ویژگی ارزشمندی محسوب می شود. در برخی پانل های سقف کناف قسمت پشت پانل با آلومینیوم روکش شده است که برای اجرای کناف سقف در محل عبور لوله های تاسیساتی و محیط های شرجی مناسب است. خرید سقف کناف از شرکت آکس طرح و ساخت نماینده پخش، فروش و اجرای محصولات شرکت کناف (کی پلاس)با بهترین قیمت و کیفیت.

کناف دیوار

استفاده از نمونه چوبی این سقف ها در کنار سایر المان های چوبی فضای رسمی و چشم نواز ایجاد خواهد کرد. این ایده برای طراحی دفترکار خانگی نیز می تواند نتیجه خوبی در پیش داشته باشد و در جهت طراحی فضای گرم و راحت به شما کمک کند. رنگ سقف کاذبو دیوار کاذب کناف یا همان گچبرگ کناف نشان دهنده کاربرد آن در جاهی مختلف است که گچبرگ رنگ سبز کنافرا بیشتر در جاهای مرطوب استفاده می کنند. و رنگ نارنجی و قرمز کناف نشان دهنده حریق می باشد که این گچبرگ مقاومت بالایی در برابر آتش دارد.

تنها در پذیرایی های بزرگ که مساحت سقف زیادی دارید، برای تزیین سقف می توان از این طرح کناف استفاده کرد. ولی در کل این طرح ها خیلی روی مد نیستند و بهتر است تا جایی که می توانید سراغ این مدل کناف سقف نروید. به طور کلی كناف كاري سقف از نظر نوع ساختار به دو دسته یکپارچه و مشبک تقسیم بندی می گردد. سقف کناف یکپارچه بدون درز بوده و برای اجرای آن از زیرسازی فولادی و صفحات روکش دار گچی استفاده می شود.

جنس این نوع سقف ها از آلومینیوم می باشد و قسمت پشتی آن ها از پشم شیشه پر شده است. این نوع سقف در رتبه بعدی قرار دارد، جنس رابیتس از فولاد مشبک می باشد که توسط مفتول یا سیم آرماتور بندی به شبکه فرعی متصل شده است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ایده گزین خدمت افزار مانا (خدمت از ما) می‌باشد. کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است. لطفاً برای مشاوره بیشتر از طریق پیامرسان واتساپ با ما در تماس باشید.

مزایای دیوار کناف چیست؟

برای سقف مستطیل شکل، یکی از مدل هایی که سریعا به ذهن می رسد، مدل کناف مستطیلی ساده است. باید دقت کنید اگر کشیدگی پذیرایی زیاد است و از حدود ۶-۵ متر بیشتر است، کناف مستطیلی ساده خیلی کشیده می شود و جالب به نظر نمی رسد. در سال های اخیر مدل های کناف سقف از مدل های ترکیبی و شلوغ به سمت مدل های کناف ساده و شیک تغییر پیدا کرده اند و مدل های کناف شلوغ، زیاد مورد استفاده نیست. در ادامه چند نمونه از مدل های جدید و زیبای کناف سقف مربعی، را با هم می بینیم. به همین خاطر است که بیشتر متخصصان این نوع سقف را مقرون به صرفه و اقتصادی می‌دانند. دراین قسمت تعدادی طرح زیبا برای کناف سقف اتاق پذیرایی (نشیمن) و اتاق خواب مشاهده می کنید.

این نوع پارتیشن بندی میتواند فضای داخلی ساختمان و یا فضای داخلی مغازه باشد. برای ساخت دیوار کناف از المانهای stud و runner استفاده میشود. استاد و رانر مقاطع U , سقف کناف C شکل هستند که صفحات کناف در یک یا چند لایه ، به وسیله پیچ مخصوص بر روی آنها نصب می شوند.

شرکت آکس طرح و ساخت به صورت تخصصی در امر طراحی و اجرا سقف، دیوار کناف و انواع دیگر سازه های کاذب فعالیت دارد. برای اجرای پروژه های خود می توانید با برقراری ارتباط با کارشناسان بخش فروش از قیمت و هزینه های اجرایی اطلاع کسب کنید. در صورت نیاز و تمایل پروژه های خود را برای ساخت و یا تکمیل به ما بسپارید.