کونیگزگ جایگزین جسکو خواهد شد که تا زمین سوخته است



ماه گذشته، یک کونیگزگ جسکو در یونان کاملا سوخت. خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید، اما کاملا واضح است که ماشین دیگر آسیبی ندیده است. روز سه‌شنبه، برند سوئدی هایپرکار اعلام کرد که منبع این مشکل را شناسایی کرده و خودروی مالک را به‌طور رایگان جایگزین می‌کند.

کریستین فون کونیگزگ، مدیر عامل شرکت در نامه‌ای گفت: «مخزن سوخت، روغن موتور و سیستم روغن گیربکس پس از خاموش شدن آتش همچنان در خودرو سالم بودند و نه تحت تأثیر آتش سوزی قرار گرفتند و نه منبع آتش سوزی». در اینستاگرام منتشر شد. با این حال، رگه‌ای از مایع هیدرولیک در پشت خودرو در جاده وجود داشت. با توجه به این موضوع، ما سیستم هیدرولیک تحت فشار را بررسی کرده‌ایم، که تنها سیستمی است که حاوی این مایع است. وقتی از نزدیک به خودرو نگاه کردیم، همچنین متوجه شدیم که یک هیدرولیک تحت فشار شلنگ در قسمت عقب خودرو آسیب دیده است.

پس از آتش سوزی، کونیگ زگ از مشتریان جسکو خواست فورا اتومبیل خود را پارک کنند. به عنوان یک راه حل، این شرکت خطوط هیدرولیک تمام جسکوهای تحویلی و در حال تولید را بازرسی خواهد کرد. همچنین قصد دارد هفته آینده یک به روز رسانی نرم افزاری ارائه دهد که در صورت تشخیص نشتی، سیستم هیدرولیک را فورا خاموش می کند.

این یک هفته شلوغ برای کونیگزگ بود. همین دیروز اعلام شد که Jesko Absolut هر دو رکورد 0-400-0 کیلومتر در ساعت و 0-250-0 مایل در ساعت را با زمان های خیره کننده 27.83 و 28.27 ثانیه شکست. این رکوردها رکوردهای ثبت شده توسط کونیسگگ دیگر، Regera را شکست.





منبع