کیا سورنتو فیس لیفت 2024 برای اولین بار انجام شد

نسل کنونی کیا سورنتو در اوایل سال 2020 اولین عرضه جهانی خود را داشت و سپس در سپتامبر همان سال برای مخاطبان آمریکای شمالی نمایش داده شد. این مدل برای مدل 2022 در ایالات متحده به فروش رسید و در حالی که هنوز به طور کلی در بازار تازه است، به زودی به روز خواهد شد. بازارهای خارج از آمریکای شمالی ابتدا فیس لیفت را دریافت خواهند کرد و ما اولین عکس های جاسوسی گرفته شده در خاک اروپا را داریم.

آنچه در گالری زیر می بینید مجموعه ای از عکس های جاسوسی با نمونه اولیه استتار شده از چیزی است که ما معتقدیم سورنتو 2024 در ایالات متحده عرضه خواهد شد. این خودروی آزمایشی آشکارا با برخی از پنل های بدنه جعلی و مقدار زیادی پوشش پارچه ای پنهان شده است، اما ما با اطمینان می دانیم که این خودروی شاسی بلند کره جنوبی است. ما از تمام تغییراتی که استتار پنهان می کند اطلاعی نداریم، اگرچه نکاتی در مورد یک قسمت جلویی بسیار اصلاح شده وجود دارد.



منبع

نمای جلویی دارای یک جفت چراغ جلوی بازطراحی شده خواهد بود و به نظر می‌رسد که خوشه‌ها در مقایسه با چراغ‌های افقی مدل فعلی، طرحی عمودی خواهند داشت. هنوز خیلی زود است که کلی‌گویی ارائه کنیم، اما طراحی جدید می‌تواند از Telluride الهام گرفته شود، هرچند با برخی تغییرات. طراحی جلوپنجره جدید نیز محتمل به نظر می رسد و ممکن است تغییرات بیشتری در قسمت پایین سپر جلو وجود داشته باشد.