کیث از مجموعه پوشاک و لوازم جانبی برند BMW رونمایی کرد

گران ترین پیشنهاد در این مجموعه، سدان الکتریکی i4 M50 است. اولین وسیله نقلیه الکتریکی با برند M همچنین اولین خودروی BMW است که دارای رنگی است که به نام یکی از شرکای این خودروساز نامگذاری شده است. بی ام و حتی در همکاری با کیث، نشان نمادین خود را تغییر داد و می توانید کاربردهای مختلف لوگوی پروانه هواپیما را در مجموعه کیث مشاهده کنید.

در مجموع، Kith مجموعه ای 51 قطعه ای را با پوشاک و لوازم جانبی، با الهام از رنگ های خودروی Kith Vitality Green که ماه گذشته رونمایی شد، به فروش می رساند. همه محصولات دارای لوگوی BMW هستند و احتمالا در تعداد بسیار محدودی تولید خواهند شد. این پیوند را بررسی کنید تا ببینید چه چیزی هنوز در دسترس است و بهتر است عجله کنید زیرا به نظر می رسد همه چیز به سرعت در حال فروش است.

خبر خوب این است که محصولات جالب زیادی در این مجموعه جدید وجود دارد. می توانید تعداد زیادی ژاکت و کت، شلوار، پیراهن، ژاکت و شلوار ورزشی را پیدا کنید. خارج از دنیای مد، لیوان، تشک ماشین، عینک آفتابی و موارد دیگر وجود دارد. محصول مورد علاقه ما؟ اون جعبه گرین کارت کوچولو اما فروخته شده هم هست.

BMW و Kith وارد دومین سال همکاری خود شده اند و این مناسبت را با ابتکارات متفاوتی جشن گرفته اند. پس از رونمایی از خودروی الکتریکی منحصربفرد i4 M50 که تنها هفت نمونه از آن ساخته خواهد شد، این دو برند اکنون در حال همکاری بر روی طیف وسیعی از لوازم جانبی انحصاری با برند BMW هستند که از طریق شبکه خرده فروشی Kith به فروش می رسد.





منبع مجموعه BMW و Kith

این برند سبک زندگی، مجموعه لوازم جانبی آینده BMW خود را چند روز پیش اعلام کرد و اکنون در حال فروش است. با این حال، باید گزارش دهیم که بخش خوبی از اقلام موجود قبلی دیگر در دسترس نیستند زیرا تمام شده است. مشتریان در حال حاضر در رسانه های اجتماعی از شرکت درخواست می کنند که دوباره انبار کند و احتمالاً تا زمانی که بیشتر لوازم جانبی در انبار موجود می شوند، زمان زیادی طول نخواهد کشید.