گرافیک استارتاپی هوندا سیویک تایپ R 2023 به استایل بالغ وفادار می ماند

تا چند ماه دیگر و نزدیک‌تر به تولید برنامه‌ریزی شده آن در پاییز، جزئیات بیشتری در مورد سیویک تایپ R 2023 خواهیم دانست.

درست مانند نسل یازدهم سیویک هاچ بک که بر اساس آن ساخته شده است، هوندا سیویک تایپ R FL5 جدید نیز از نظر ظاهری دارای سطح خاصی از محدودیت است. این به ویژه در مقایسه با آخرین مدل قبلی خود، FK8، صادق است.

و ظاهراً، حتی گرافیک متحرک در حین راه اندازی به رفتار بالغ سیویک تایپ R وفادار می ماند، همانطور که در یک پست رسانه اجتماعی توسط یکی از کاربران توییتر دیده می شود. civic_turbo.

هوندا 30 سالگی نشان Type R را جشن می گیرد که اولین بار در سال 1992 با NSX Type R ظاهر شد. در زمان جشن، مارک ژاپنی به طور کامل نسل بعدی Civic Type R یا حداقل در طراحی داخلی و خارجی را نشان داد. .

همانطور که گفته شد، چیزهای زیادی در مورد Civic Type R FL5 هنوز مشخص نیست. هوندا هنوز آمار دقیق قدرت خودروی اسپرت دیفرانسیل جلو را به اشتراک گذاشته است. 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ از نوع R خروجی در مدل جدید حفظ شده است و به گیربکس شش سرعته دستی اصلاح شده متصل شده است. با این حال، این شرکت می‌گوید که این سریع‌ترین و قوی‌ترین وسیله نقلیه با برند هوندا است که تاکنون برای خریداران آمریکایی ارائه شده است.

با توجه به ماهیت زبان استفاده شده توسط پوستر اصلی ویدیو، ما فرض می کنیم که انیمیشن استارت آپی از Civic Type R برای ژاپن بوده است. هنوز مشخص نیست که آیا سیویک تایپ R مخصوص ایالات متحده با فشار دادن دکمه شروع، همان گرافیک را خواهد داشت یا خیر.



منبع

ویدئویی که می‌توانید در توییت تعبیه‌شده در بالا یا از طریق لینک منبع زیر تماشا کنید، صفحه راه‌اندازی روی دسته ابزار Type R را نشان می‌دهد. این ویدیو نمای اول شخص از ماشین را نشان می دهد که از مرزهای FIA عبور می کند، سپس یک نمایش متحرک از نشان Type R. به نظر ما با استایل ساده کلی سیویک جدید با نشان قرمز هماهنگ است.