گراند تور Scandi Flick با ظاهر ویژه مملو از سرگرمی رالی

به نظر نمی رسد که میتسوبیشی می از نمایش جان سالم به در ببرد، زیرا یک صحنه وجود دارد که نشان می دهد چهار در زرد در یک دریاچه یخ زده سقوط می کند. نشان داده می شود که آب در حال هجوم است و باز بودن درب مسافر کمکی نمی کند. این ویژه به نظر می رسد که پر از سرگرمی است، با حجم شگفت انگیزی از آتش درگیر است. یک صحنه وجود دارد که کلارکسون را نشان می دهد که کاپوت ماشینش را روشن می کند، که به سرعت از کنترل خارج می شود – و ما کمتر از این انتظار نداریم.

پس از انتشار ویژه “Carnage A Trois” در سال گذشته، تور بزرگ سه نفر برگشته است این بار آنها در حال انجام سفری از طریق نروژ، رانندگی در سراسر “آخرین بیابان بزرگ اروپا” هستند. این نمایش در 16 سپتامبر به سرویس پخش ویدیوی Amazon Prime می‌رود، زمانی که جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می را در حال پیاده‌روی در مناظر یخ‌زده تماشا خواهیم کرد.

لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا ببینیم این سه پس از آخرین ویژه خود به چه چیزی می رسند. تور بزرگ در عرض سه هفته به پلتفرم استریم می رسد. تقویم های خود را علامت گذاری کنید



منبع این ویژه “A Scandi Flick” نام دارد که به دلیل تکنیک رانندگی نامگذاری شده است. در این نمایش این سه نفر درگیر سرگرمی های برفی زیادی خواهند بود که بیشتر آن حول محور مسابقات رالی می چرخد. جیمز می خلبان میتسوبیشی Evo VIII خواهد بود در حالی که هاموند سوار یک سوبارو ایمپرزا WRX می شود. کلارکسون با آئودی RS4 B7 عجیب است.

می از دنده شکسته شد و پرسنل اورژانس او ​​را برای اسکن مغزی به بیمارستان بردند. او ظاهراً سرش خون آلود شده و از ناحیه گردن و سیاهی درد رنج می برد. کلارکسون و هاموند بدون او به فیلمبرداری ادامه دادند، اما می بلافاصله پس از تصادف چراغ سبز برای بازگشت به کار دریافت کرد.

تریلر انبوهی از اکشن‌ها را نشان می‌دهد، از جمله سه خانه موقت در سراسر بیابان برفی. همچنین به نظر می رسد که لحظه ای را نشان می دهد که درست قبل از سقوط می با سوباروی خود. در اوایل این ماه، می در حین فیلمبرداری دچار سانحه شد و سوباروی خود را با سرعت 75 مایل در ساعت (120 کیلومتر در ساعت) در جریان رویدادی که در آن بچه ها در یک تونل در یک پایگاه قدیمی زیردریایی جنگ سرد مسابقه می دادند، به دیوار برخورد کرد.