گزارش: برند پیشاهنگی فولکس‌واگن می‌تواند از فاکسکان یا مگنا استایر برای ساخت خودروهای الکتریکی استفاده کند


به روز رسانی: Scout به سوال Motor1.com پاسخ داد:

“همانطور که همکاران ما بیان کردند، ما از پیشرفتی که در Scout به دست آورده ایم و استقبال مثبت از جامعه ما تا کنون فوق العاده هیجان زده هستیم. ما در مورد حدس و گمان در مورد مشارکت های احتمالی اظهار نظر نمی کنیم، اما مطمئن هستیم که شما را در جریان اخبار، به‌روزرسانی‌ها و اطلاعیه‌های آینده قرار می‌دهد.”

به گفته خودی های شرکت در گفتگو با آلمان، فولکس واگن در حال بررسی شریکی برای ساخت مدل های Scout خود است. خودروسازی. این شرکت در حال مذاکره با Foxconn و Magna Steyr برای مونتاژ مدل ها است. این خودروساز مونتاژ این خودروهای الکتریکی مقاوم را نیز رد نمی کند.

Motor1.com برای یک نظر تماس گرفت. Scout هنوز پاسخی نداده است.

اگر فولکس‌واگن با فاکس‌کان برای ساخت خودروهای Scout شریک شود، مونتاژ می‌تواند در کارخانه سابق جنرال موتورز در لردستون، اوهایو انجام شود. فاکسکان این کارخانه را در ماه می 2022 به قیمت 230 میلیون دلار از لردستون موتورز خریداری کرد. بعداً، این شرکت اعلام کرد که برای ساخت تراکتورهای برقی در آنجا از سه ماهه اول سال 2023 همکاری می کند.

تیزر Scout EV 2026

فولکس‌واگن می‌خواهد مدل‌های Scout را عمدتاً در آمریکای شمالی عرضه کند. به گفته این شرکت، اگر با Magna Steyr شریک شود، این دو شرکت به طور مشترک این خودروها را توسعه خواهند داد خودروسازی. گفته می شود که Magna کارخانه ای برای تولید آنها در ایالات متحده نیز می سازد.

خودی ها نشان می دهند که فولکس واگن ساخت کارخانه اختصاصی خود برای وسایل نقلیه Scout کمترین احتمال را در میان این انتخاب ها دارد. هر چند دلیلی نمی گویند.

اولین مدل Scout در سال 2026 وارد بازار خواهد شد، اما نمونه های اولیه آن را در سال 2024 خواهیم دید. طبق برنامه های این برند، این خودرو یک پیکاپ با پیشرانه الکتریکی خواهد بود. تیزرها کامیونی با شکل جعبه ای را نشان می دهند که یادآور سبک این برند از دهه 1970 است. یک خودروی شاسی بلند برقی با همان پلتفرم بعداً عرضه می‌شود.

فولکس‌واگن می‌خواهد برند Scout در نهایت 250000 خودرو در سال بفروشد. جزئیات فنی در مورد این مدل ها هنوز یک راز است.

رئیس و مدیر عامل سابق گروه فولکس واگن آمریکا، اسکات کیوگ، برند Scout را اداره خواهد کرد. با وجود اینکه زیرمجموعه فولکس واگن است، برنامه این است که این بخش به طور مستقل از جمله توسعه و تولید فعالیت کند.

اینترنشنال هاروستر علاوه بر ساخت تراکتورهای کشاورزی، تجهیزات صنعتی و نیمه کامیون، کامیون ها و خودروهای شاسی بلند نیز می ساخت. Scout برای مدل سال 1961 به عنوان یک وسیله نقلیه ناهموار که در چندین سبک بدنه موجود است، شروع به کار کرد. سری جیپ CJ یکی از رقبای اصلی آن بود. نسل دوم از سال 1971 تا 1980 دوام آورد.



منبع