گزارش شده است که تسلا در حال کار بر روی به‌روزرسانی مدل بزرگ 3 است

تسلا در میان خودروسازانی نیست که اغلب برای خودروهای خود به‌روزرسانی فیزیکی ارائه می‌کنند. محصولات برقی این شرکت به طور مداوم از طریق به روز رسانی نرم افزاری از طریق هوا در حال بهبود هستند، اما به نظر می رسد که یک ارتقاء اساسی برای یکی از پرفروش ترین مدل های آن در راه است. مدل 3 که اکنون حدود 5 سال است وارد بازار شده است، ظاهراً برای ایجاد برخی تغییرات مهم برای جذابیت بیشتر برای مشتریان زیر چاقو قرار خواهد گرفت.

جالب ترین اطلاعات از رویترزبا این حال، به نظر می رسد گزارش این واقعیت است که این مقاله نشان می دهد که مدل 3 همچنین می تواند به جای یک فرمان سنتی، یک یوغ الهام گرفته از هواپیما دریافت کند. این چیزی است که مدل S با به روز رسانی سال گذشته به دست آورد و رویترز معتقد است تسلا می تواند این مسیر را بدون تایید شرکت ادامه دهد.

22 عکس ها

علاوه بر این، برخی تغییرات ظاهری جزئی نیز می‌تواند ارائه شود تا مدل 3 برای 4 یا 5 سال دیگر در بازار تازه به نظر برسد. تسلا فیس لیفت مشابهی را برای مدل S انجام داد که وقتی در آوریل 2016 در اواسط چرخه تقویت شد، نمای جلویی جدید و شیک‌تری به دست آورد. در میان پیشرفت‌ها، ویژگی‌های راحتی جدید، مانند صندلی‌های جلو دارای گرم‌کن و تهویه‌کننده و یک سیستم پزشکی وجود داشت. فیلتر هوای درجه HEPA، و همچنین دو گزینه جدید تزئینات چوبی. ما انتظار داریم که خودروساز EV دستور مشابهی را با سدان کوچکتر و پرفروش تر مدل 3 خود دنبال کند.



منبع

ظاهرا مدل 3 فیس لیفت شده در سه ماهه سوم سال در کارخانه چینی تسلا در شانگهای تولید خواهد شد. به طور منطقی، کارخانه فریمونت تسلا همچنین سدان الکتریکی اصلاح شده را در خطوط تولید خواهد داشت، اگرچه مشخص نیست که تولید آن در کالیفرنیا چه زمانی آغاز می شود.

تسلا مدل 3 2022 رویترs گزارش جدیدی ارائه کرده است که مدعی است این طراحی مجدد دارای کد داخلی Highland است و تمرکز بر کاهش پیچیدگی در فضای داخلی مدل 3 خواهد بود. هدف نهایی تسلا کاهش هزینه های تولید – و امیدواریم کاهش قیمت برچسب ها – است، اما سازنده تلاش های خود را تنها به سمت تولید سدان EV محدود نمی کند. این نشریه با استناد به اطلاعات «چهار نفر با دانش» می‌گوید تغییراتی برای برخی از ویژگی‌های داخل کابین نیز در راه است.