یکی دیگر از تویوتا FJ Cruiser Final Edition ظاهر می شود که به 1000 دستگاه محدود شده است.

تویوتا FJ کروزر نسخه نهایی

اکنون پایان کار FJ Cruiser خاورمیانه نزدیک است زیرا عبداللطیف جمیل موتورز، توزیع کننده مجاز خودروهای تویوتا در عربستان سعودی از سال 1955، راه اندازی آخرین سال FJ Cruiser را در راستای پایان تولید در دسامبر 2022.

نسخه نهایی تویوتا FJ Cruiser 2023 نامیده می شود، مدل های تولیدی نهایی تنها به 1000 دستگاه محدود می شوند. تصاویر رسمی از این مدل محدود فاش نشده است، اما تمام آن واحدهایی که قرار است تولید شوند، مشابه FJ Cruiser Final Edition هستند که در سال 2017 در ژاپن عرضه شد (گالری بالا را ببینید).

تویوتا FJ کروزر احتمالاً یکی از ماندگارترین نام‌ها در جهان است – و ما در مورد چند بار به پایان تولید خود صحبت می‌کنیم. در سال 2014، آفرود سبک رترو در ایالات متحده متوقف شد، در حالی که ژاپن پایان تولید خود را در سال 2017 به همراه نسخه نهایی اعلام کرد. با این حال، تویوتا به فروش و ساخت این مدل در خاورمیانه، به ویژه در پادشاهی عربستان سعودی ادامه می دهد.

هیچ چیز متفاوتی در زیر کاپوت این مدل نسخه ویژه وجود ندارد. این آفرود همچنان از یک موتور 4.0 لیتری V6 بنزینی بهره می برد که 270 اسب بخار قدرت (201 کیلووات) و 280 پوند فوت (380 نیوتن متر) را به هر دو محور جلو و عقب می رساند. البته این خودرو با کنترل کشش فعال (A-TRAC)، کنترل خزیدن، کنترل پایداری خودرو (VSC) با کلید خاموش و یک دیفرانسیل عقب قفل کننده الکترونیکی عرضه می شود.

تویوتا FJ کروزر نسخه نهایی 2023 قرار است در سه ماهه چهارم سال 2022 تحویل شود. قیمت مدل نسخه محدود اعلام نشده است.



منبع