یک تغییر جزئی در بخش نظرات ما در راه است

این تنها یکی از تعدادی از تغییراتی است که ما ایجاد می کنیم، اما قابل مشاهده ترین خواهد بود. امیدواریم همچنان نظرات و نظرات خود را در زیر مقالات ما به اشتراک بگذارید و به ما در ساختن این انجمن کمک کنید. اگر هنوز از این فرصت استفاده نکرده اید و خودتان را در نظرات بیان کنید، چرا از هم اکنون شروع نکنید؟



منبع

در دنیایی که بسیاری از سایت‌ها خط ارتباطی نظرات را قطع کرده‌اند، ما تصمیم گرفتیم از آن استفاده کنیم. با این حال، این تصمیم معاوضه هایی را به همراه دارد و یکی از آنها سرعت بارگذاری صفحه است. یک وب‌سایت سریع برای همه خوب است، بنابراین برای کمک به بهبود وب‌سایت ما، از دوشنبه می‌توان با ضربه زدن روی دکمه «نظرات» درست در زیر داستان، به نظرات دسترسی داشت. باید مانند دکمه در تصویر بالا باشد. در حال حاضر، پس از اینکه به اندازه کافی به پایین پیمایش کردید، بخش به طور خودکار باز می شود.

جامعه خوانندگان ما چیزی بیش از مهمترین دارایی ماست. علاوه بر اینکه به ما کمک می‌کنید چراغ‌ها را روشن نگه دارید (ممنون!)، شما به ما کمک می‌کنید تا بهتر شویم. بخش نظرات در زیر هر پست جایی است که این اتفاق می افتد. شما بدون ترس به ما می گویید چه زمانی کارها را درست انجام دادیم، اگر اشتباه کرده ایم و مهمتر از همه، افکار و نظرات خود را در مورد موضوعات مختلف خودرویی که در دست دارید.