یک پیست مینی سوزوکا گو-کارت در تایوان وجود دارد و شگفت انگیز است


پیست سوزوکا، واقع در سوزوکا، ژاپن، توسط هوندا ساخته شد و در سال 1962 افتتاح شد. این اولین پیست مسابقه مناسب ژاپن بود و یک توقف معمولی در پیست جایزه بزرگ فرمول 1 است. این یکی از بهترین مسیرهای مسابقه در جهان است، اما این ویدیو از سوزوکا نیست. این از جایی حتی خنک تر است.

این پارک مداری Kaohsiung-Suzuka است که تقریباً در 1300 مایلی جنوب غربی در انتهای جنوبی تایوان واقع شده است. این تنها پارک مجاز سوزوکا در خارج از ژاپن است و مرکز آن یک پیست کارتینگ است که وفادارانه مسیر افسانه ای 3.6 مایلی را بازسازی می کند. این یکی فقط یک دهم اندازه است، که تقریباً به یک چهارم مایل پیچش، گیره مو و بله، یک روگذر ترجمه می شود.

ویدیو درست قبل از خط شروع پایان باز می شود، جایی که دور پرواز شروع می شود. مسیر به اندازه‌ای عریض است که بسیاری از موارد را نفی می‌کند، و اجازه می‌دهد تا یک خط آرام از اوج به اوج ایجاد شود. با نزدیک شدن به پل هوایی، چیزها سفت می شوند و سنجاق سر به درستی سفت است. ما یک راست بلند مرتب و منتهی به Spoon Curve، یا بهتر است بگوییم، این نسخه از سمت چپ بدنام را دریافت می کنیم. و سپس پشت صاف و صاف به نسخه اختصاری 130R می رسد. شیکین نهایی چندان شیک نیست، و به همین ترتیب، ما با زمان دور زدن در 40.97 ثانیه به خط برگشتیم.

با توجه به توضیحات ویدیو، کارت کارت کمی تند بود و مسیر در بهترین شکل نبود. اما ما اهمیتی نمی دهیم. فشار دادن سوزوکا به حد مجاز برای بهترین ما سخت خواهد بود. هر چند فشار سختی بر مینی سوزوکا… این می تواند باعث شود که بدترین ما احساس ابرقهرمان بودن کنیم. و پس از پایان مسابقه، حتی یک نسخه کوچک از شهربازی سوزوکا برای لذت بردن وجود دارد.

اگر سفرهای ما به تایوان منتهی شود، می دانید کجا ما را پیدا کنید.



منبع