1 از 100 سدان آکورا TLX به دنبال مالکی دلسوزتر است


هنگامی که در اکتبر 2022 به فروش رسید، Acura TLX Type S PMC Edition در سه رنگ قرمز، 130R سفید و آبی لانگ بیچ موجود بود. هر سه به این قسمت نگاه می کردند و هر کدام فقط به 100 واحد محدود می شدند. یک نمونه آبی از سدان پرفورمنس دیگر در جاده ها نیست، اما احتمالاً می توانید آن را به شکوه سابق خود بازگردانید.

این خودروی خاص دارای قیمت اولیه 63995 دلار با هزینه های مقصد و حمل و نقل در هنگام تحویل به صاحب اصلی خود بود. این باعث شد آن را حدود 7500 دلار گرانتر از TLX Type S معمولی کند. ظاهراً در برخی موارد همه چیز اشتباه پیش رفت و این سدان آسیب زیادی به قسمت جلویی خود متحمل شد. با توجه به آنچه که در عکس‌های موجود مشاهده می‌کنیم، هیچ آسیب ساختاری به محفظه موتور وارد نشده است، به این معنی که خودرو ممکن است بدون دردسر زیاد قابل تعمیر باشد.

با توجه به لیست در Copart، ارزش خرده فروشی تخمینی این نسخه محدود TLX Type S 51709 دلار است، به این معنی که خودرو علیرغم تصادفی که در آن رخ داده است، مقدار زیادی از ارزش اولیه خود را حفظ کرده است. وضعیت کلی “Run and Drive” است که نشانه خوبی است وسیله نقلیه را می توان بازسازی کرد و به جاده بازگرداند. متأسفانه، این خودرو در حال حاضر برای مناقصه در دسترس نیست و هنوز تاریخ فروش اعلام نشده است.

به عنوان یادآوری، PMC Edition هیچ تغییر مکانیکی نسبت به TLX Type S استاندارد ندارد. قدرت از همان 3.0 لیتری توربوشارژ V6 با حداکثر توان 355 اسب بخار (265 کیلووات) و 354 پوند فوت (480 نیوتن متر) تامین می شود. از گشتاور یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک قدرت را به هر چهار چرخ می فرستد. این وسیله نقلیه در مرکز تولید عملکرد آکورا در اوهایو «توسط همان تکنسین‌های چیره دستی که NSX Type S را می‌سازند» ساخته شد.



منبع