12 اپلیکیشن‌ عالی یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان در خانه | zabannew

برای استفاده از این اپلیکیشن هیچ دانش قبلی لازم نیست و کودکان می‌توانند به کمک آن اعداد، کلمات، گرامر و نوشتن و گوش دادن به انگلیسی را از سنین قبل از مدرسه یاد بگیرند. مسلما آموزش زبان انگلیسی برای کودکان می‌تواند متنوع باشد و شامل کارهای دیگری هم شود. اما برای بچه‌ها مهمترین چیز تشویق است، پس اگر شما این کار را بکنید به بهترین شکل ممکن به آنها کمک کرده‌اید تا زبان انگلیسی را یاد بگیرند. همانند فکر کردن، اختصاص زمان بسیار زیاد در گوگل و جستجو برای بهترین روش یادگیری زبان انگلیسی نیز جزو عمل کردن محسوب نمی‌شود، درحالی‌که هم‌چین احساسی به آدم دست می‌دهد.

کتاب Family and Friends 4

اما بنده به مدرک آیلتس با نمره بالا برای ادامه تحصیل نیاز دارم بنابراین باید یه راهی برای پیشرفت تو زبان پیدا کنم. میخواستم بر اساس تجربیاتت بگی که فعلا با این شرایط نامناسب روحی شروع کنم یا نه؟میترسم زده بشم ولی از یه جهت میگم شاید شروع کردن منو از دنیای افکار زیادم دور کنه و بتونم یه روند رو به رشدی رو ادامه بدم. ما بسیاری از مشکلاتمان را کنار می‌گذاریم تا نسخه‌ی آینده‌ی ما آن را حل بکند. بنابراین باید درک واقع بینانه تری از کار و هدف خود داشته باشید تا بتوانید خود را برای پیش رفتن در مسیر آماده نگه دارید و انرژی خود را بازیابی کنید.

12 اپلیکیشن‌ عالی یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان در خانه | zabannew

بعد از پایان این دوره، نه تنها می‌توانید با اعتماد به نفس به زبان انگلیسی با دیگران مکالمه کنید، بلکه مسلط به تمام مهارت‌های مورد نیاز یک زبان‌آموز (مهارت خواندن، شنیدن، نوشتن و …) خواهید راهنما بود. در این بخش افراد انگلیسی زبان در موقعیت‌های روزمره و واقعی به گفت و گو با یکدیگر می‌پردازند و از زبان هدفی که در درس تدریس شده است استفاده می‌کنند. به این ترتیب زبان آموزان کودک یاد می‌گیرند چگونه در موقعیت‌های واقعی از مطالب آموزشی بهره ببرند. سپس زبان أموزان به حل تمرینات در نظر گرفته شده در این بخش می‌پردازند. در هر کتاب Family and Friends، بعد از هر 3 درس، یک بخش Fluency Time در نظر گرفته شده است. این بخش، شامل بخش‌های دیگری مانند داستان، مکالمه و غیره خواهد بود.

  • در این بخش از کتاب با شیوه‌های گوناگون بر مهارت شنیداری کودک در زبان انگلیسی تاکید می‌شود.
  • از طریق این اپلیکیشن جذاب می‌توانید اسامی حیوانات و پرندگان مختلف را به فرزندتان آموزش دهید.
  • این دوره مخصوص زبان‌آموزان کودکی است که آشنایی نسبتاً متوسطی با زبان انگلیسی دارند.
  • اصطلاحی که اتفاقا خیلی هم پرکاربرد هستند عبارت‌اند از؛ AM و PM این دو عبارت مخفف شده برای نشان دادن بازه زمانی هستند.
  • در کنار خواندن می توانید روزانه سی دقیقه به انگلیسی گوش کنید.

محتوای بسیاری به زبان انگلیسی وجود دارد از فیلم‌های آموزشی تا مصاحبه‌ها و ویدیو‌های متعدد در دنیای آنلاین، هر کدام از این موارد مخصوصا اگر در زمینه علاقه شما باشد می‌تواند به عنوان آموزش انگلیسی عمل کند. اگر به هر دلیلی بعد از استفاده از مطالب آموزشی و انجام تمرینات دروس، از تهیه این دوره منصرف شدید، بدون هیچ سوالی مبلغ پرداختی شما با احترام بازگرداننده می‌شود. تعهد ما به شما، ارائه آموزش‌های باکیفیت و کاربردی از به‌روزترین و معتبرترین منابع دنیاست. تا به اینجا مطلب اصلی‌ترین نکات را بررسی کردیم؛ اگر به آموزش‌ها خوب دقت کنید به راحتی می‌توانید درباره زبان با دوستانتان به انگلیسی مکالمه داشته باشید.

آموزش زبان انگلیسی به کودکان با اپلیکیشن

البته برای بیشتر زبان آموزان رفتن از سطح ابتدایی تا پیشرفته بین یک تا دو سال زمان نیاز می گیرد. فراموش نکنید که یادیگری سریع تر به معنای فراموش کردن سریع هم هست. برای یادگیری مناسب باید زمان کافی را به صورت منظم به یادگیری اختصاص دهید. یادگیری زبان انگلیسی ممکن است برای خیلی ها عجیب و سخت به نظر برسد و برای بسیاری ساده و ابتدایی.

یادگیری زبان انگلیسی