16 ترفند کاربردی برای افزایش بازدید اینستاگرام

اینستا تعاملات یک پست را پای محبوبیت پست میگذارد و آن ویدیو را به تعداد افراد بیشتری نمایش میدهد. قرار گرفتن در این لیست، یک برگ برنده برای شما است. که هم الگوریتم به شما اعتماد کند و هم شما را به کاربران ایرانی بیشری نمایش دهد و با این کار شانس اضافه شدن شما به اکسپلور را افزایش دهد. معاون فرهنگی ـ اجتماعی پلیس فتای انتظامی کشور، راهکارایی را برای جلوگیری از هک شدن پیامرسانها یا شبکههای اجتماعی کاربران، تشریح کرد. از طرفی دیگر خود این شبکه اجتماعی به شما کمک خواهد کرد که پست های تان به تعداد نفرات بیشتری نمایش داده شود و از این طریق شما با افزایش تعداد فالوور روبرو خواهید شد و این خود کمک بسیاری برای افزایش رونق پیج شما و گسترش دادن به کسب و کارتان می کند. سپس با مراحلی که در زیر گفته می شود اقدام به خرید فالوور کنید. یکی از بدترین اشتباهاتی که افراد و ادمین های پیج های اینستاگرام می توانند انجام بدهند این است که اقدام به خرید فالوور فیک کنند. به این طریق شما موفق به افزایش فالوور اینستاگرام خواهید شد از آن مهم تر افرادی را جذب پیج خود کرده اید که کاملا به کسب و کار شما مرتبط هستند.

وقتی شما این عبارت یا کلمه را در نام نمایشی صفحه خود و همچنین در «@نام کاربری» داشته باشید، احتمال اینکه نام اکانت و صفحه شما در بین پیشنهادهای اول لیست جستجوی او باشد، بیشتر است. همچنین اگر جایی برای کلمه کلیدی در پروفایل وجود دارد، حتما آن را اضافه کنید. یعنی با رعایت سئو اینستاگرام هنگامی که شخصی یک کلمه کلیدی یا هشتگ مرتبط با محتوای شما را در قسمت Search اینستاگرام جستجو میکند، اکانت یا محتوای شما در بالای لیست ظاهر شود. بهترین هشتگهای برای سئو اینستاگرام چه میباشد؟ اما توصیه اینستاگرام واضح است: «از هشتگهای زیاد استفاده نکنید. پس در رابطه با سرویس بازدید پست ایرانی اینستاگرام کافه اینستا می توان گفت که یکی از بهترین و ارزان ترین سرویس های حال حاضر ایران است که می توانید از آن استفاده کنید و آمارهای پست های ویدیویی و IGTV های خود را افزایش دهید. حتی برخی سایت ها فالوورهای فیک ارزان بدون ریزش و همراه با تست رایگان را ارائه می کنند. تعداد فالوورها اگر کم باشد شخصی که از پیج شما دیدن می کند ممکن است فکر کند که صفحه اینستاگرام شما اعتبار لازم را ندارد بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر تعداد فالوورهای اینستاگرام شما کمتر از هزارتا است فکری برای افزایش تعداد فالوئرهای اینستاگرام خود کنید حتی برای شروع فالوورهای فیک هم بد نیستند و حداقل مزیت آن ها بالارفتن اعتبار پیج اینستاگرام شما است.

البته حقیقتا اینطور نیست که پستهای لایک شده گم شوند و در جایی پنهان از اپلیکیشن، قادر به یافتن آنها خواهید بود. در گذشته، نتایج جستجو فقط شامل اکانتها، هشتگها و لوکیشنهای مرتبط بود. چرا که اینستاگرام در حال تغییر نحوه ارائه نتایج جستجو میباشد. به طور کلی، درک نحوه عملکرد سئو در اینستاگرام برای هر کسبوکاری که میخواهد با فالووهای جدید ارتباط برقرار کند، مهم است. سیگنالهایی که باید برای سئو اینستاگرام آنها را در نظر بگیرید! از آنجایی که من سابقه فالو، دنبال کردن و درگیر شدن با اکانتهای مسافرتی را از این پروفایل اینستاگرام ندارم، اینستاگرام باید به سیگنالهای دیگری برای ایجاد نتایج اعتماد کند. نشان دادن محتوای شما در صفحات نتایج جستجو میتواند به رونق پیجتان تا حد بسیار زیادی کمک کند.

در قالب یک تیزر تبلیغاتی مناسب، برند تجاری خودتان را به خوبی معرفی کنید و در قسمت هایلایت ها قرار دهید. به عنوان مثال اگر عکس یک زنبور عسل را در اینستاگرام پست کنید، Alt text اینستاگرام آن را فقط به عنوان «گل و طبیعت» در نظر میگیرد. اگر برای هر پست از قابلیت Insights استفاده کنید، متوجه تاثیر هشتگهایی که برای هر پست در نظر گرفتهاید میشوید. سعی کنید از عناوین مرتبط، جذاب، تاثیر گذار، هدفمند و جامع استفاده کنید. و سعی کنید بجای اینکه بیشترین تمرکز خود را روی فالوور های ایرانی بگذارید بتوانید فالوور خارجی هم جذب کنید این کار باعث میشود تا فالوور های شما افزایش یابد. بنابراین، باید سعی کنید برای حفظ یا افزایش فالوورهای خود در اینستاگرام، باید به طور پیوسته، کیفیت و موضوع ویدئوها را بهبود بخشید. بازاریابی رسانه های اجتماعی و ویدیویی هر دو به عنوان روشی موثر برای معرفی برند شما، افزایش وفادارای مشتری و بهبود حضور آنلاین بکار می رود.

با یک سرچ ساده به تعداد بسیار بالایی از افراد سودجویی میرسید که با اسامی مشابه اسم اصلی برند در حال سواستفاده از اسم آن شخص یا آن برند تجاری اند. داشتن یک پروفایل، بایو و تم جذاب و مشخص برای پستها هم ظاهر پیجتان را بهتر میکند و باعث میشود مخاطبان در همان نگاه اول پیج شما را دنبال کنند. اینستاگرام اکنون نشان داده است که کلمات کلیدی و هشتگها باید مستقیما در عنوان ظاهر شوند تا بر نتایج جستجو تاثیر بگذارند. سئوی اینستاگرام به معنای بهینه سازی محتوای اینستاگرام شما برای نمایان شدن در نتایج جستوجو میباشد. این تاثیرِ غیر قابل انکار میتواند تا درصد بسیار زیادی احتمال وارد شدن پست شما به اکسپلور را افزایش دهد ! مزیت قابلیت راهنما در اینستاگرام یا همان قابلیت guides در اینستاگرام بسیار زیاد و متنوع می باشد.به عنوان مثال: یکی از بارزترین مزیت های این قابلیت یعنی قابلیت راهنما در اینستاگرام و یا همان قابلیت guides در اینستاگرام، خسته نشدن دنبال کنندگان و فالوور های شما از پیج کاری شما و همینطور دسترسی سریع کاربران به محتوای مورد نظرشان می باشد.از جمله دیگر مزیتهای قابلیت راهنما در اینستاگرام و مزیت قابلیت جدید اینستاگرام جذب کاربران می باشد.

از زمان انتشار تاکنون، این برنامه دو تغییر و به روزرسانی عمده و مهم داشتهاست که نخستین تغییر در ماه مارس سال ۲۰۱۴ به منظور کاهش اندازهٔ نسخه اندروید برنامه اینستاگرام به نصف و همچنین افزایش و بهبود کارایی و تقویت رابط کاربری انجام گرفت. همچنین در صورتی که خود عکس دانلود نشود، توضیحاتی در مورد محتوا ارائه میدهد. همچنین میتوانید در پروفایل، تعداد دنبالکنندگان خود و کسانی که شما آنها را دنبال میکنید، به همراه تعداد پستهای خود، بیو و عکس خود را مشاهده کنید. این مورد باعث می شود که شما با تمام کسانی که فالوو کرده اید و آن ها شما را فالو نکرده اند تعامل بیشتری داشته باشید. برای افزایش فالوور، اینستاگرام رو بگردین و آدمهای مرتبط با کسب و کارتون رو فالو کنید، پست های اونهارو لایک کنین، براشون کامنت بذارین.

اپلیکیشن این محصول برای فروش فالوور و لایک اینستاگرام و ممبر تلگرام به کار رفته و اسکریپت برای مدیریت پنل استفاده می شود. به دنبال ارزون ترین محصول موجود در اون مارکت (البته که در اینجا صحبت درمورد مارکت لایک اینستاگرام می باشد) میگردد . اینجا همچنین موقعیتی عالی برای پست های مسابقه و جوایز است راه مورد علاقه من برای انجام این کار انتخاب یک محصول یا سرویس است به تمامی کاربران شبکه اجتماعی خود بگویید تا پست اینستاگرامی از خلاقانه ترین راه ممکن برای استفاده از محصولات شما را خلق کنند و بگویید این کار را با هشتگی خاص انجام دهند . اینستاگرام این امکان را برای شما قرار داده است که علاوه بر نام کاربری خود، یک نام هم برای پیج خود انتخاب کنید. زمانی که شما در اینستاگرام مشهور می شوید علاوه بر رونق بیشتر کسب و کارتان کسب و کارها و افراد دیگری نیز با پرداخت مبالغی از شما درخواست می کنند که پیج شما یکی از راه های تبلیغاتی برای آنها باشد .

صاحبان کسبوکارها و برندها باید دقت کنند: باز هم، همه چیز به مخاطب هدف شما برمیگردد. یکی از راههای جذب مخاطب و فالوور این است که در صفحه خود و فالوورهایتان حضور داشته باشید. تازه برفرض هشتگ بیربط گذاشتید و مخاطب بیربط هم به ویدیو شما رسید، همان اول بسمالله ویدیو را میبندد و میرود، پشت سرش را هم نگاه نمیکند. اما اگر از چندین هشتگ استفاده کردهاید، تجزیه و تحلیل اینستاگرام دقیقا به شما نمیگوید که کدام هشتگها موثرتر و بهتر عمل کردهاند. در نهایت، اگر مکانی فیزیکی برای کسبوکار شما وجود دارد ، حتما در بیوگرافی خود قرار دهید. این به کسبوکار و مخاطبان شما بستگی دارد.

شخصی که از بخش جستجوی اینستاگرام استفاده میکند، احتمالا محتوای برندی را که قبلا با آن درگیر بوده است را میبیند، حتی اگر (هنوز) آن برند را فالو نکرده باشد. اکانتها و هشتگهایی که کاربر با آنها تعامل میکند، ranking بالاتری نسبت به اکانتهایی دارند که کاربر به آنها توجهی ندارد. هشتگ ها نقش مهمی در بیشتر دیده شدن پست های شما توی اینستاگرام دارند. بنابر ادعای شریل سندبرگ، عضو ارشد هیئت مدیره شرکت فیسبوک، بیش از ۲۵ میلیون شرکت اقتصادی در اینستاگرام صفحه مخصوص به خود را دارند که از این میان، ۲ میلیون اکانت متعلق به بازاریابان آنلاین است. دکمه Home: صفحه هوم فید اصلی شما است که با اسکرول در آن قادر به مشاهده ویدیوها و تصاویری که دوستان و آشنایان منتشر کردهاند خواهید بود.

بعضی ربات های افزایش فالوور اینستاگرام را می توان برای ماه های آینده نیز به صورت خودکار تنظیم دانلودر اینستاگرام کرد. استفاده از ربات یا برنامه برای خرید فالوور، اغلب تجربه ناخوشایندی را برای کاربران رقم زده است. اما اکثر ربات ها نمی توانند نوع فالووری که شما می خواهید را برایتان پیدا کنند و این کار به دست یک انسان به طور بهتری انجام می شود. اما نوع دیگری از پست وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن ویدیو با مدت زمان حداکثر ۵۹ ثانیه را در پیج خود به اشتراک بگذارید. کاربران (و موتور جستجوی اینستاگرام) چه نوع محتوایی را میتوانند در پیج شما پیدا کنند؟ Alt text اینستاگرام این مزیت را دارد که به اینستاگرام کمک میکند تا محتوای شما را بهتر درک کند و با توجه به درکی که از Alt text شما دارد نتیجه میگیرد، آیا به یک جستجوی خاص مرتبط است یا خیر. اینستاگرام با استفاده از سیگنالهایی مانند تعداد کلیکها، لایکها، اشتراکگذاریها و فالو کردن یک اکانت، هشتگ یا لوکیشن، محبوبیت را تعیین میکند. ولی اگر به ۳ تا ۵ هشتگ توصیه شده پایبند باشید، میتوانید تعیین کنید که کدام یک به طور مداوم در ترافیک پیجتان تاثیر گذاشتهاست.