18 مدل از بهترین چرخ خیاطی خانگی 2022【ژانومه، کاچیران و ..】

در نهایت بهتر است بدانید که در بازار تولید چرخ خیاطی نیز، برندهای اصل و غیراصل متعددی مشغول فعالیت هستند. طبعیتا برندهای خوش‌نامی مانند ژانومه، مارشال، برادر و کاچیران به عنوان پرفروش‌ترین و بهترین مارک چرخ خیاطی صنعتی و خانگی در ایران شناخته می‌شوند. پرفروش بودن یک محصول علاوه بر اینکه نشان‌دهنده کیفیت آن است؛ باعث می‌شود تا آن برند بتواند گارانتی و خدمات پس از فروش بهتری ارائه دهد.

لیست 30 مدل از پرفروش ترین چرخ خیاطی های موجود در بازار ایران

18 مدل از بهترین چرخ خیاطی خانگی 2022【ژانومه، کاچیران و ..】

با این چرخ خیاطی هر مدل دوختی که مد نظر دارید را می‌توانید بدوزید. چرخ خیاطی مارشال مدل 835s از دسته چرخ های خانگی و گلدوزی با 23 مدل تنوع دوخت ، دارای سوزن نخ کن ، جنس بدنه فایبرگلاس مقاوم و سبک محصولی کاملا مناسب و ایدآل خیاطان ، کارآموزان خیاطی و همچنین تکمیل کننده جهیزیه می باشد. اگر قصد خرید چرخ خیاطی خانگی دارید، چرخ خیاطی‌های کاچیران سری الیزابت و رز بسیار مناسب می‌باشند. در میان محصولات برند ژانومه نیز، سری «JH» و مدل‌های 4000 و 1820 محصولات خوبی هستند. همچنین برخی از مدل‌های برند مارشال هم می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند.

قیمت این محصول در بازار ایران بین 2 میلیون تومان الی 10 میلیون تومان می‌باشد. این دستگاه دارای پدال الکترونیکی است و کار با آن بسیار راحت می‌باشد. به علاوه، این دستگاه یک کاتر نخ ارائه می‌دهد که می‌توان با کلیک یک دکمه از آن استفاده کرد. دارای ۹۱ موقعیت سوزن است، به این معنی که گزینه‌های زیادی برای شما وجود دارد. بعلاوه مجهز به تنوع بالایی از گزینه‌های دوخت است و همچنین دوخت‌‌های ثابتی را روی پارچه‌های ضخیم ایجاد می‌کند. اولین برداشت از این ژانومه ۸۰۲ استوک طراحی اولیه و معمولی آن است که دارای یک صفحه نمایش دیجیتال است که به جذابیت بصری می‌افزاید.

چرخ خیاطی Vibrant Serger

چرخ خیاطی ژانومه مدل ۶۰۰۰ اگرچه یک چرخ خیاطی مکانیکی سطح ابتدایی است، اما چرخ خیاطی ژانومه ۶۰۰۰ کیفیت دوخت استثنایی را ارائه می‌دهد.ممکن است دستگاه کاملی نباشد اما هدف اصلی خود یعنی خیاطی را به خوبی بهترین چرخ خیاطی خانگی ژانومه انجام می‌دهد. پیدا کردن چرخ خیاطی ژانومه که بتواند همه کارها را از لحاف تا دوخت انجام دهد و انواع پارچه را به طور ایده آل انجام دهد، می‌تواند کمی مشکل باشد و مستلزم سرمایه‌گذاری زیادی است.از نظر ظاهری، این یک ماشین معمولی است که دارای طراحی براق با ساختاری محکم است. در این مقاله تصمیم داریم که در مورد خرید چرخ خیاطی ها و نکاتی که باید قبل از خرید آنها بدانید صحبت کنیم و چند نمونه از معروف ترین برندهای چرخ خیاطی ها را برای شما معرفی کنیم که در بین خریداران این محصول بیشترین طرفدار را داشته است. از نکات مثبت این نوع چرخ خیاطی می توان به سوزن نخ کن اتوماتیک و درب و جعبه و گارانتی و پدال پلاتینی و … نیز اشاره کرد . این دستگاه دارای 14 طرح متنوع برای حاشیه دوزی بوده و عرض گلدوزی آن به اندازه 5 میلی متر می باشد . این چرخ خیاطی ژانومه دارای همه چیز از کمک خودکار گرفته تا تنظیمات سرعت بالا و کنترل مطلق است که شما را به بهترین شکل ممکن می‌کند.

  • به طور مشابه، در چنین محدوده قیمت موجهی، بسته جایزه ژانومه را دریافت می‌کنید که انواع مختلفی از امکانات اضافی را برای شما به ارمغان می‌آورد و شما را در سراسر جهان جای می‌دهد.
  • سرعت یکی از عوامل تعیین‌کننده کارایی کلی چرخ خیاطی شماست، و این یکی در این زمینه چیزهای زیادی برای ارائه دارد.بنابراین با داشتن حداکثر سرعت ۸۲۰ دوخت در دقیقه، این مدل دوخت با کیفیتی به عرض ۷ میلی متر و طول ۵ میلی متر ارائه می‌دهد.
  • دارای بسیاری از ویژگی‌های راحت و کاربر پسند برای برآوردن نیازهای شما.

در نهایت امکان دوخت 22 مدل حاشیه دوزی، 40 مدل گل‌دوزی و سیستم تنظیم کشش نخ، برخی از ویژگی‌های مهم این مدل ژانومه هستند. چرخ خیاطی خانگی وترون محصولی منحصر به فرد و با کیفیت برای افرادی است که به صورت حرفه‌ای و مبتدی خیاطی می‌کنند. لبه دوزی قابلیت دوختهای حلقوی(بازوی آزاد)جهت دوخت دور آستین و دمپا شلوار و قابلیت نصب انواع سوزن از سایز 9 تا 18 برای انواع پارچه ها و دوخت‌ها از ویژیگ‌های منحصر به فرد این چرخ خیاطی است. قطعا انواع پرفروش ترین چرخ خیاطی ژانومه جزو دسته بهترین مدل چرخ خیاطی های ژانومه ژاپنی نیز قرار دارد ، در ادامه با ما باشید تا انواع آن ها را بشناسیم .

ژانومه