1967 اولدزموبیل تورنادو برای اولین بار در 15 سال شستشو شد


این اولدزموبیل تورنادو 1967 روزهای بهتری را به خود دیده است، اما چیزی نیست که جزییات کامل آن را نتوان برطرف کرد. صاحب این اولدزموبیل تورنادو مدل 1967 مایل است این سورتمه کلاسیک سربی را در مراسم عروسی آتی به نمایش بگذارد، اما بر اساس وضعیت فعلی آن، این خودرو به جای یک نمایشگر، یک خطر ایمنی است. خوشبختانه، لری کوسیلا از Ammo NYC برای ارائه جزئیات کامل ترمیمی در این Oldsmobile Toronado 1967 و آماده کردن آن برای عروسی حضور داشت.

اولدزموبیل تورنادو 1967 یک کوپه لوکس دیفرانسیل جلو منحصر به فرد از اولدزموبیل بود. این کوپه لوکس شخصی چشمگیر بخشی از تلاش جنرال موتورز برای معرفی مجدد دیفرانسیل جلو به بازار خودروهای آمریکا در کنار کادیلاک الدورادو بود. Oldsmobile Toronado بر روی پلتفرم E جنرال موتورز ساخته شد که در اصل برای خودروهای دیفرانسیل عقب مانند بیوک ریویرا طراحی شده بود.

اولدزموبیل تورنادو 1967 از یک موتور 7 لیتری V8 عظیم استفاده می کرد که 385 اسب بخار قدرت (287 کیلووات) و 480 پوند فوت (651 نیوتن متر) گشتاور تولید می کرد. این موتور بی رحم به گیربکس 3 سرعته اتوماتیک توربو-هیدراماتیک 425 جنرال موتورز متصل شد. اولدزموبیل تورنادو دیفرانسیل جلو، سریع ترین خودروی دیفرانسیل جلو در آن زمان با حداکثر سرعت 135 مایل در ساعت بود.

اولدزموبیل تورنادو با وزن محدود 4500 پوند (2041 کیلوگرم)، یک کوپه کلاسیک آمریکایی بود که به جای عملکرد جاده ای مناسب تر برای کروز بود. اولدزموبیل تورنادو می‌توانست از 0 تا 60 مایل در ساعت در 7.5 ثانیه سرعت بگیرد و یک چهارم مایل را در 16.4 ثانیه با سرعت 94 مایل در ساعت طی کند.

این اولدزموبیل تورنادوی خاص در گاراژی بسته بندی شده بود که گرد و غبار و موش ها به آرامی کوپه زیبای آمریکایی را به ماشینی تبدیل کردند که نیاز به عشق جدی داشت. تیم Ammo NYC با یافته‌های انبارهای بسیار کثیف غریبه نیست و تخصص آنها به آن‌ها این امکان را می‌دهد تا صدمات چندین دهه موش را به یک محصول نهایی زیبا برگردانند.

پس از حذف تمام سال‌ها کثیفی و مدفوع موش، تیم با استعداد Amo NYC برای بازیابی فضای داخلی و خارجی این Oldsmobile Toronado فراموش شده تلاش کردند. نتیجه نهایی یک قطعه زیبای کلاسیک از تاریخ خودروهای آمریکایی است که برای وظایف روز عروسی خود آماده است.



منبع