2022 Lucid Air Grand Touring با انجام دونات بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد

139 عکس ها

اگر در این مرحله تعجب می کنید، Lucid Air GT Performance دارای دو موتور است که برای 1050 اسب بخار قدرت (783 کیلووات) و برد 446 مایلی برآورد شده توسط EPA با چرخ های 21 اینچی مناسب است.

Lucid در حال حاضر فروش و ساخت Air Grand Touring را آغاز کرده است. برای کانادا، Lucid فروش سدان الکتریکی را از ماه آینده آغاز خواهد کرد. قیمت ورودی در ایالات متحده از 154000 دلار شروع می شود، در حالی که Grand Touring Performance دارای قیمت برچسب 179000 دلار است.



منبع 2022 Lucid Air Grand Touring

ویدیوی مهر زمانی بالای این صفحه نشان می دهد که Lucid Air GT می تواند لاستیک های خود را در یک پارکینگ خالی خرد کند. بسیار سرگرم کننده به نظر می رسد، و ظاهراً یوتیوبرها بیشترین لذت را داشتند، اما فقط تا زمانی که به آنها یک همراه برای کارهای بدشان داده شد. یا حداقل این چیزی است که ویدیو گفته است، چه کسی می داند.

ظاهراً، همانطور که توسط افراد YouTuber نشان داده شده است، می تواند Rich Rebuilds که در جریان رویداد تجربه دست اول سازماندهی شده توسط Lucid برای ماشین جدید در کالیفرنیا حضور داشتند.

گربه از کیف خارج شده است. بررسی های اولیه از Lucid Air Grand Touring 2022 قبلاً منتشر شده است، از جمله بررسی های ما. برای قرار دادن کل در چارچوب، ایر GT در بسیاری از جنبه‌ها امیدوارکننده است، که بیشتر به دلیل توجه این شرکت به جزئیات در داخل سدان الکتریکی مورد تحسین قرار گرفته است.

پیتر راولینسون، مدیر عامل و مدیر عامل شرکت Lucid Group، گفت: “Performance Grand Touring Lucid Air به تقاضای قوی ای که ما همچنان برای نسخه های با عملکرد بالاتر Lucid Air مشاهده می کنیم پاسخ می دهد.”

در حالی که اولین بررسی درایو ما به شما می گوید همه چیزهایی که در مورد رقیب تسلا مدل S Plaid دوست خواهید داشت و از آن متنفر خواهید بود، یک سوال وجود دارد که ما جرات پاسخ دادن به آن را در طول مدتی که با ماشین داشتیم نداشتیم: آیا Lucid Air GT می تواند دونات انجام دهد؟