2023 فراری Purosangue در رنگ های مختلف در جاده ها مشاهده می شود

مانند هر اسب پرنسینگ دیگری که وجود دارد، Rosso Corsa انتخاب واضحی خواهد بود، اما کسانی که مایل به مخالفت با سنت هستند می توانند یک Nero Purosangue رادارتر را انتخاب کنند. این خودروی آزمایشی کاملاً مشکی بود زیرا چرخ‌ها با بدنه تیره هماهنگ بودند. ما همچنین می‌توانیم فراری را برای تمام خانواده در آبی کورسا با آلیاژهای دو رنگ و کالیپرهای ترمز زرد ببینیم. از بین سه ماشین، این یکی آبی انتخاب ما خواهد بود.

هر چیزی که دارای نشان فراری و یک V12 تنفس طبیعی باشد، برای موفقیت آماده شده است، و در دنیایی که شیفته SUV ها است، Purosangue تمام شرایط یک موفقیت تجاری بزرگ را دارد. با این حال، ایتالیایی ها متعهد شده اند که تولید را به 20 درصد از کل حجم سالانه شرکت محدود کنند.



منبع 2023 فراری Purosangue خارجی بخش جلویی

رنگ‌ها و چرخ‌ها را کنار بگذاریم، می‌توان گفت Purosangue شبیه شاسی‌بلند معمولی شما نیست. این بیشتر در امتداد خطوط یک هاچ بک فوق تهاجمی بزرگ است که دارای درهای انتحاری و تأثیرات روما است. زیبایی در چشم بیننده است، اما کسانی که می توانند کاربردی ترین فراری را بخرند عجله کرده اند تا نام خود را روی خط نقطه چین امضا کنند. فراری می‌گوید که می‌تواند پیش‌سفارش‌ها را متوقف کند، زیرا میزان عقب‌افتادگی در حال حاضر از ظرفیت تولید کارخانه فراتر رفته است.