2023 مرسدس بنز CLA فیس لیفت ویدیویی را با کاموی کوچک ضبط کرد

در داخل، تغییرات اساسی اجتناب ناپذیر است، عمدتا برای به روز رسانی سدان swoopy برای همگام شدن با زمان. کنسول وسط و پانل ابزار اصلاح شده تعجب آور نخواهد بود، که باید با جدیدترین نرم افزار سرگرمی اطلاعاتی MBUX این برند مطابقت داشته باشد.

زیر کاپوت، مرسدس به احتمال زیاد همان پیشرانه را برای CLA فیس لیفت شده ارائه خواهد کرد. توربوشارژ 2.0 لیتری چهار خطی باید به کار خود ادامه دهد و به یک گیربکس اتوماتیک هفت سرعته دوکلاچه متصل شود. نسخه چهار چرخ متحرک 4Matic نیز باید عرضه شود. نسخه‌های قدرتمندتر AMG نیز احتمالاً در حال رخ دادن هستند، که باید مدل‌های پایه AMG برای بازار ایالات متحده باشند.

وقتی صحبت از کلاس A شد، نسخه به روز شده Merc سطح پایه نیز قبلاً در حال آزمایش مشاهده شده است. ما انتظار داریم مرسدس مدل فیس لیفت شده را امسال برای مدل سال 2023 رونمایی کند. اگر شایعات صحت داشته باشند، این نسخه نهایی کلاس A خواهد بود که در سال 2025 همراه با کلاس B از بین خواهد رفت.

مرسدس بنز نسل فعلی کلاس CLA را در سال 2019 معرفی کرد، بنابراین وقت آن رسیده است که شاهد آزمایش یک نسخه به روز شده باشیم. خوشبختانه یوتیوبر walkoARTvideos یکی را در آلمان گرفتار کرد که می خواست تغییرات را زیر استتار پنهان کند.

شایان ذکر است، کلاس A به‌روزرسانی شده آن را به ایالت نمی‌رساند زیرا مرسدس قصد دارد این مدل را پس از سال ۲۰۲۲ در ایالات متحده بازنشسته کند. این به طور موثر CLA 2023 آینده را به Merc سطح مبتدی برای بازار ایالات متحده تبدیل می کند و زودتر از دیرتر اولین آن را آغاز می کند.



منبع مرسدس AMG A35

درست مانند مرسدس کلاس A که بر اساس آن ساخته شده است، نمونه اولیه فیس لیفت CLA که تنها نمای جلو و عقب خود را پنهان کرده است، نشان می دهد که فقط تغییرات جزئی در حال رخ دادن است. انتظار می‌رود که چند ضربه به همراه عناصر روشنایی بازطراحی شده وجود داشته باشد. ممکن است تغییراتی در سپرها وجود داشته باشد، زیرا نمونه‌های اولیه در آن قسمت‌ها نیز مخفی هستند. اینها تعجب آور نیستند زیرا این فقط یک تجدید در اواسط چرخه است.