
بروزرسانی: 06 فروردین 1404
2023 AMG GT کوپه با V8 Rumble در نوربرگ رینگ
23 عکس ها
23 عکس ها
صحبت از موتور M139 اقتباس شده از خودروهای کامپکت "45" AMG، جالب است که ببینیم آیا SL 43 یک خبرنگار کوپه با همان آسیاب توربوشارژ 2.0 لیتری خواهد داشت یا خیر. منطق به ما می گوید که شرکت های آفلترباخ همچنین در حال برنامه ریزی برای پر کردن شکاف بین مدل های چهار و هشت سیلندر GT و SL با یک مشتق مجهز به شش خطی هستند. در بالای زنجیره غذایی، یک V8 هیبریدی پلاگین باید بیش از 800 اسب بخار قدرت داشته باشد.
پیش از رونمایی رسمی آن که قرار است در ماه های آینده برگزار شود، می توانیم نسل دوم AMG GT کوپه را در زیستگاه طبیعی خود در نوربرگ رینگ ببینیم. این نمونه های اولیه قطعاً یک موتور V8 بزرگ را به حرکت در می آورند، چیزی که نمی توانیم در مورد خودروهای آزمایشی AMG C63 آینده بگوییم، زیرا این سدان فوق العاده دارای تنظیمات چهار سیلندر هیبریدی خواهد بود.
مقررات آلایندگی سخت تر می شود - به ویژه در اتحادیه اروپا - اما مرسدس تعداد ناوگان را کاهش داد و متوجه شد که AMG GT کوپه می تواند موتور V8 خود را حفظ کند. نسخه ای با سقف فلزی ثابت مانند برادران رودستر SL 55 و 63 خود دارای یک واحد 4 لیتری توئین توربو با نزدیک به 600 اسب بخار قدرت خواهد بود. با توجه به اینکه SL یک گرند تور است و GT یک خودروی اسپرت متمرکزتر است، انتظار داشته باشید که دومی عملکرد را بر راحتی در اولویت قرار دهد.
با بازگشت به نمونه های اولیه، به نظر می رسد که حداقل یکی از نمونه های اولیه فرمان چرخ عقب داشته است. این خیلی تعجب آور نیست زیرا AMG GT کوپه خروجی نیز این ویژگی را دارد و ما آن را در Droptop SL جدید نیز دیده ایم. جنگنده 911 مرسدس در حال حاضر با وجود پوشش استتار بر روی اسپویلر فعال عقب، شیک به نظر می رسد.
نسل جدید باید در سال 2023 منحصراً به عنوان یک کوپه عرضه شود زیرا رودستر اکنون بازنشسته شده است و SL از همان پایه های GT استفاده می کند. احتمالاً مدل PHEV V8 برای رقابت با مدل هیبریدی 911 که قبلاً تأیید شده است، به خط تولید اضافه خواهد شد.
استایل کلی باید یک SL کوپه باشد و تم آشنا در داخل کابین ادامه خواهد داشت. با این حال، کابین شیک رودستر که از چرم پوشانده شده است، فیبر کربن و رنگ های اسپرت بیشتری را به کار می گیرد تا با وضعیت GT به عنوان یک ماشین متمرکز در مسیر هماهنگی بیشتری داشته باشد. البته، بزرگترین تغییر نسبت به مدل قبلی خود، اتخاذ طرح 2+2 خواهد بود در حالی که خودروی فعلی تنها با دو صندلی عرضه می شود.
سیستم چهار چرخ متحرک کاملاً متغیر و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک، فناوری هیبریدی ملایم و سیستم تعلیق پیچیده با جناغ های دوبل در جلو و مولتی لینک عقب نیز در منو وجود دارد. علیرغم تغییر به پلتفرم متفاوت، بعید است که توزیع وزن تفاوت چشمگیری با نسبت 47:53 کوپه فعلی داشته باشد.