2023 Bentley Flying Spur Mulliner Blackline مشخصات کروم را می کشد

چه چیزی برای مشخصات Flying Spur Mulliner Blackline تغییر کرده است؟ به طور خلاصه، تقریباً هر اقلام خارجی که قبلاً درخشش داشتند با چیزی با روکش مشکی براق تعویض می‌شوند. این یک نیست مطلق به سمت تاریک بچرخید – دریچه های گلگیر مشکی دارای مربع های نقره ای و مارک مولینر روشن هستند. زیور کاپوت نمادین آن مشکی است اما بال ها همچنان براق هستند. جلوپنجره Flying Spur نیز رنگ مشکی را با کروم ترکیب می کند. و در حالی که چرخ های 22 اینچی ویژه بخشی از بسته بندی هستند، دارای درج های صیقلی با صورت مشکی هستند.

پکیج های ظاهری مشکی این روزها مورد توجه قرار گرفته اند. این امر در مورد خودروهای فوق لوکس و همچنین خودروهای اقتصادی صادق است، همانطور که در مشخصات Blackline بنتلی نشان داده شده است. درمان خاموشی اکنون در Flying Spur Mulliner در دسترس است و ظاهری کاملاً تیره به این سدان شیک می بخشد.

این تنها اخبار بنتلی در دست انتشار نیست. در حالی که Flying Spur دارای تزئینات مشکی است، این برند لوکس یک وسیله نقلیه کاملاً جدید به نام Batur را برای هفته اتومبیل مونتری معرفی می کند. ما تیزرهای زیادی را برای خودروی بزرگ دو در GT دیده‌ایم که به گفته بنتلی، زبان طراحی آینده این شرکت را برای خودروهای الکتریکی خود به نمایش می‌گذارد. باتور نمی خواهد اما برقی باشد موتور بادوام W12 در زیر کاپوت بلند Batur قرار می گیرد و دارای دو توربوشارژر و قدرتی است که حداقل باید برابر با 650 اسب بخار موجود در باکالار فعلی باشد.

مشخصات Bentley Flying Spur Mulliner Blackline

آیا می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد اولین خودروها در هفته اتومبیل مونتری داشته باشید؟ بررسی کنید جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر موجود است.

همه چیز دیگر، از جلوپنجره پایینی و دریچه‌های دریچه جلو گرفته تا درپوش آینه‌ها، روکش پنجره‌ها، روکش پایین درب‌ها و روکش چراغ‌های جلو، همه مشکی هستند. با این حال، درمان فقط برای نمای بیرونی Flying Spur Mulliner اعمال می شود. در داخل، همه چیز ثابت می ماند، که برای بنتلی به معنای قطعات چرم، کروم و آلومینیوم در یک کابین مجلل است. به طور مشابه، هیچ تغییری در اجزای مکانیکی وجود ندارد زیرا این فقط یک بسته ظاهری است. مشخصات Flying Spur Mulliner Blackline در خودروهایی با پیشرانه های V6 هیبریدی، V8 یا W12 ارائه می شود.