2024 GMC Acadia برای اولین بار در داخل و خارج جاسوسی کرد

در این مرحله، ما هیچ اطلاعاتی در مورد آنچه ممکن است در زیر بدنه جدید رخ دهد، نداریم. مدل فعلی با موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری توربوشارژ با 228 اسب بخار قدرت یا 3.6 لیتری V6 با 310 اسب بخار در دسترس است. یک چرخش داستانی ممکن است با موتور 2.7 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ مورد استفاده در Canyon جدید و شورولت کلرادو که برای استفاده در آکادیا اقتباس شده است، رخ دهد. این یک موتور بسته به لحن آن بین 237 تا 310 اسب بخار قدرت تولید می کند.

اخبار GMC و سایر محتوای خودرویی بیشتری در این سایت موجود است جست و خیز درباره ماشین ها پادکست، در زیر نشان داده شده است.

چهره SUV بسیار بزرگ و درشت به نظر می رسد، اگرچه می تواند جای خود را به خطوط نرم تری در پشت بدهد. پانل های یک چهارم کمی گشاد به نظر می رسند، اگرچه به لطف چراغ های عقب حجیم که احتمالاً مکان هایی هستند، شکل ممکن است اغراق آمیز باشد. در میان تمام صحبت‌ها در مورد شورولت بلیزر EV و Equinox EV، ما با یک جفت سر اگزوز روشن روبرو هستیم که به‌خوبی در زیر سپر عقب نصب شده‌اند. این SUV خاص قطعاً الکتریکی نیست.

نسل کنونی GMC Acadia در سال‌ها پیش می‌رود. در سال 2016 به عنوان یک مدل 2017 معرفی شد و اکنون اولین نگاه خود را به جایگزینی آن داریم. پنهان شدن در زیر استتار سنگین نسل بعدی SUV است که باید برای سال 2024 معرفی شود.



منبع

منابع جاسوسی ما معتقدند آکادیا جدید مدل 2024 خواهد بود. این بدان معناست که اولین نمایش باید در سال آینده و احتمالاً در نیمه اول سال 2023 انجام شود.

پوشش های ضخیم بیشتر جزئیات را مبهم می کند، اما یک چشم تیزبین می تواند ویژگی های جالبی پیدا کند. در میان چیزهای دیگر، این خودروی آزمایشی کمی بزرگتر از آکادیایی است که امروز می توانید بخرید. ما انتظار داریم که اندازه آن کمی رشد کند و شخصیتی ضخیم تر شبیه مدل نسل اول داشته باشد. عکاس جاسوس ما این SUV را با چراغ‌های جلوی روشن شکار کرد و ما به راحتی می‌توانیم چینش تقسیم شده مشابه GMC Canyon را ببینیم که نسل جدید خود را در اوایل امسال معرفی کرد. چراغ‌های کوچک‌تر در بالا باریک و نازک به نظر می‌رسند و محفظه‌های بزرگ‌تر C شکل حاوی چراغ‌های پایین‌تر هستند.

عکس جاسوسی داخلی GMC Acadia 2024 اولین نگاه ما به آکادیای بعدی به عکس های بیرونی محدود نمی شود. عکاس ما موفق شد برای نگاهی اجمالی به داخل از نزدیک نزدیک شود، اگرچه تقریباً همه چیز پوشیده شده است. با این حال، منبع ما توانست وجود سوپر کروز را در کابین کاملا جدید تأیید کند. نمایشگر ابزار دیجیتالی احتمالاً پشت فرمان زندگی می‌کند و ما به سختی می‌توانیم نمایشگر مرکزی جدید را که بالای دریچه‌های هوا قرار گرفته است ببینیم.

عکس جاسوسی GMC Acadia Front View 2024