2026 Scout EV Off-Roader در وب‌سایت جدید شرکت به نمایش درآمد

Scout Motors در حال برنامه‌ریزی یک SUV و پیکاپ الکتریکی است که هر دو قبلاً در طرح‌های اولیه طراحی نشان داده شده‌اند که نمایه‌های جانبی با طعم یکپارچه‌سازی را نشان می‌دهند. پیش‌نمایش رسمی جدید، نمای سایه‌ای را در قسمت جلویی جعبه‌ای ارائه می‌دهد که به ظاهری درشت برای این دو ماجراجو اشاره می‌کند. گروه فولکس‌واگن قبلاً گفته بود که نمونه‌های اولیه آن در سال 2023 با نشانه‌های ظاهری الهام گرفته از آفرودهای نمادین دهه 1960 رونمایی خواهند شد.

ما استدلال می کنیم که گروه فولکس واگن با تصمیم گیری در برابر آوردن نسل اول آماروک به ایالات متحده، یک فرصت سودآور را از دست داد. شرکت خودروسازی آلمان یک کامیون ناهموار در آمریکای شمالی به فروش خواهد رساند، اما شما باید تا سال 2026 صبورانه منتظر بمانید. Scout Motors تازه تاسیس، شرکتی که تماماً متعلق به VW است، نام قدیمی قدیمی را احیا کرده است. وب سایت آن در حال حاضر فعال است و شامل تصویر تیزر مجاور است.

به عنوان تازه‌تر، گروه فولکس واگن حقوق نام “Scout” را از طریق زیرمجموعه Traton خود در اختیار دارد که Navistar، Scania و Man را تحت یک چتر شرکتی قرار می‌دهد. Navistar در سال 1986 به عنوان جانشین مستقیم شرکت قدیمی International Harvester که در آن زمان علامت تجاری “Scout” را داشت، تأسیس شد. واحد کامیون فولکس واگن Traton چند سال پیش سازنده خودروهای تجاری آمریکایی Navistar را به قیمت 3.7 میلیارد دلار خریداری کرد.



منبع Scout Motors که در می 2022 اعلام شد، توسط مدیر عامل شرکت اسکات کیوگ اداره می شود و خودروهای برقی را در ایالات متحده با هدف فروش سالانه 250000 دستگاه خواهد ساخت. وب سایتی که قبلاً ذکر کردیم شامل یک انجمن و همچنین یک بخش اختصاصی برای لیست مشاغل است. جالب اینجاست که حضور این شرکت در شبکه های اجتماعی شامل فیس بوک، اینستاگرام، و لینکدین، اما نه توییتر. شرکت مادر VW قبلاً تبلیغات را متوقف کرده است توییتر بعد از اینکه ایلان ماسک شبکه را خرید.

از آنچه تاکنون می‌توانیم ببینیم، نمونه اولیه بر روی لاستیک‌های آفرود گوشتی سوار می‌شود و فاصله سخاوتمندانه‌ای از سطح زمین دارد. ریل های سقف و آینه های جانبی مربعی نیز قابل توجه هستند، اما تا اینجای کار فقط همینطور است. این پیکاپ تراک و شاسی بلند دارای یک پلتفرم اختصاصی هستند که به طور خاص برای خودروهای برقی توسعه یافته است و هیچ شباهتی با محصول فعلی فولکس‌واگن‌های بدون آلایندگی ندارند. به عبارت دیگر، هیچ ارتباطی با محصولات مبتنی بر MEB وجود نخواهد داشت.