5 شاسی بلند پرفروش و محبوب در بازار خودرو ایران | alfaromeoblog

برای بنزین نیز شما ماشین را با یک مخزن کامل دریافت خواهید کرد و باید با یک مخزن کامل ماشین را برگردانید. سعادت رنت یکی از شرکت های بزرگ در زمینهاجاره ماشین شاسی بلند در تهران می باشد که مالک تمامی خودروهای خود بوده. اجاره سانتافهبیشترین تقاضا را در بین خودرو های شاسی بلند داشته که بدون راننده و همراه با راننده اجاره داده می شود. قیمت اجاره خودرو با راننده به صورت ساعتی و کیلومتر محاصبه و اجاره خودرو بدون راننده روزانه محاصبه می شود. در بعضی از شرایط نیز مشتریان اجاره خودرو خواستار اجاره سالیانه ماشین بوده که بیشتر متقاضیان شرکت های بین المللی بوده که برای حمل و نقل مهمانان خود نیاز به خودرو شاسی بلند و لوکس دارند. از نظر مصرف سوخت، تیوولی در هر صد کیلومتر حدود 5.7 لیتر بنزین می سوزاند که نسبت به وزن 1300 کیلوگرم، مصرف سوخت آن مناسب به نظر می رسد.

  • به این رده از ماشین‌های شاسی بلند، کراس‌آور کامپکت هم گفته می‌شود، این ماشین‌ها بر پایه سواری‌های موجود در کلاس B ساخته شده اند.
  • چری تیگو 5 یکی از خودروهای شاسی‌بلند چینی محبوب در بازار ایران است که با بودجه در نظر گفته شده، تریم‌های IE و TE آن قابل تهیه هستند که تفاوت اصلی این دو تریم استفاده از موتور کم‌حجم‌تر اما توربو شارژ در مدل TE به جای موتور تنفس طبیعی 2.0 لیتری مدل IE است.
  • ارتفاع بخش حمل بار این خودروها نسبت به مینی ون‌ها بیشتر است و این امر قرار دادن اجسام سنگین را در داخل خودرو دشوار می‌کند.

از نمای پهلو هم با خودروی شکیل و زیبایی مواجه هستیم که شاید طراحی‌ آن با تقلید از خودروهای ژاپنی (مخصوصا برخی از مدل‌های تویوتا) انجام شده، اما بسیار چشم‌نواز است. در بین بهترین شاسی بلندهای داخلی در بازار ایران، خودروی رنو کپچر یکی از زیباترین‌ها است. خودروی کپچر ظاهر منحصربه‌فردی دارد و انحناهای کشیده شده روی بدنه این خودرو، جلوه خاصی به آن داده‌ است.

گریت وال خودروهای شاسی بلند

سانگ یانگ تیوولی، یک ماشین شاسی بلند از کمپانی سانگ یانگ کره جنوبی، اولین بار در نمایشگاه ژنو سال 2014 رونمایی شد. این خودرو جمع‌وجور در سال 2015 به بازار جهانی عرضه شد و در سال 2016 نیز با دو تیپ الیت و اسپرت پا به خیابان‌های کشور گذاشت. اغلب این خودروهای بلندقامت و جادار، بسیار قدرتمند هستند و به‌راحتی می‌توانند نظر هر بیننده‌ای را به سوی خود بکشانند. علاوه‌براین، مواردی هم‌چون قابلیت اطمینان بالا، پیشرانه‌های پرتوان یا برخورداری از قابلیت چهارچرخ فعال، دلایل دیگری هستند که اغلب مردم جهان، شاسی‌بلند را به سایر کلاس‌های خودرویی ترجیح می‌دهند.

سیستم‌های کمکی و امکانات رفاهی فردا SX5

نسل اول کیا سورنتو در سال 2002 و نسل‌های بعدی نیز در سال‌های 2010 و 2015 معرفی شدند. رنو کولیوس، یک ماشین شاسی ‌بلند زیبا از شرکت رنو است که نسل اول آن در سال 2007 معرفی شد و نسل دوم آن نیز در سال 2016 روی خط تولید قرار گرفت. رنو کولئوس، از همکاری رنو و نیسان شکل گرفته است؛ زیرا موتور این خودرو، توسط رنو ساخته شده ‌است و پلتفرم آن (CMF-CD) نیز به شرکت نیسان تعلق دارد و در ماشین‌های دیگری چون رنو کجار و نیسان ایکس تریل ( NISSAN X-TRAIL) نیز مورد استفاده قرار گرفته ‌است. رقم تقریبا ۱۰ میلیاردی آگهی شده از سوی فروشنده تویوتا لندکروز مدل ۲۰۱۳ براساس آمار‌های رسمی با میانگین ارزش یک آپارتمان ۱۰۵ متری در گران‌ترین بخش بازار مسکن تهران یعنی منطقه یک هم قیمت است. البته تویوتا لندکروزر تنها خودروی شاسی بلند گران قیمت بازار نمی باشد و در کنار این خودرو مدل‌هایی مثل لکسوس RX، پورشه ماکان، بی‌ام‌و X۴ و ولوو XC۹۰ به‌عنوان شاسی‌بلند‌های گران‌قیمت بازار حضور دارند.

اگرچه شاید به نظر برسد که این دو کارایی یکسانی دارند، اما باید بدانید که یکی نیستند. AWD سیستمی است که همیشه آمادگی دارد توازن مجله خبری خودرو آلفا رومئو قدرت را بین چرخ‌های عقب و جلو تغییر دهد. ایده‌آل‌ترین نوع صندلی‌های ردیف سوم بدین صورت است که می‌توان آن‌ها را قسمت کرد.

http://3dprintingindustry.ir