7 ماشین سیاه Vantablack و Musuo: در آغوش تاریکی

لادا

همان نقاش سپس با استفاده از یک پوشش HyperShift در بالای Musou Black جلوتر رفت. انجام آن نیز آسان نبود. این فرآیند مستلزم ترکیب لایه تغییر رنگ با نازک کننده نفتا و سپس انتظار برای حل شدن نفتا بود. نتیجه نهایی یک پایان درخشان با ته رنگ بنفش بود که واقعاً تمیز به نظر می رسید.

برای ساختن چنین رنگ مشکی در خانه، کانال گرد و غبار ریز کربن سیاه ایجاد کرد و سپس آن را با یک پوشش شفاف مخلوط کرد تا مواد را روی بدنه خودرو اعمال کند.

این فراری SF90 رمز و راز بسیار بزرگتری را ارائه می دهد. علیرغم نام ویدیو، ما فکر نمی کنیم که این در واقع Vantablack باشد. اول، سازنده Surrey Nanosystems معمولاً به عموم مردم نمی فروشد. همچنین، رنگ به اندازه کافی سیاه به نظر نمی رسد. به عنوان یک جایگزین، این خودرو ممکن است دارای رنگ Musou Black یا پوششی باشد که از KoPro در دسترس است.

فراری SF90

اینجا تنها خودرویی است که به طور قطع می توان گفت رنگ وانتبلک دارد. بی ام و در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2019 از این X6 در رنگ فوق مشکی رونمایی کرد. سپس، به هر دلیلی، شرکت کراس اوور را در اتاقی پر از چراغ های نئونی به نمایش گذاشت. متأسفانه، این روش ارائه، درک میزان تیره بودن بدن را دشوارتر کرد.

وقتی از رنگ‌هایی مانند Vantablack و Musou Black استفاده می‌کنید، بدنه خودرو حتی از ظاهر مات فراتر می‌رود. آنها در جاده تقریبا غیر واقعی به نظر می رسند، زیرا حتی در زیر نورهای روشن، بر خلاف هر چیز دیگری در جهان که ما به دیدن آن عادت کرده ایم، به نظر نمی رسد چیزی را به عقب منعکس کنند.

تفاوت در چیست

با توجه به این رنگ ها، Vantablack تا 99.96 درصد نور را جذب می کند. این از این دو رنگ نادرتر است زیرا سازنده Surrey Nanosystems قبل از عرضه آن از مشتریان درخواست قیمت فروش می کند.

26 عکس ها

سوبارو WRX

این میتسوبیشی لنسر اوولوشن فوق العاده خاص است. ما اولین بار آن را در ویدیوی زیر دیدیم که ماشین یک پوشش رنگ Musou Black را دریافت کرد. نتیجه اولیه چشمگیر بود.

32 عکس ها

عکس های مطبوعاتی در گالری زیر ایده بهتری از ظاهر این X6 ارائه می دهند. ویدیویی در اینستاگرام نیز وجود داشت که آن را در حال حرکت نشان می‌داد تا نشان دهد چگونه این کراس اوور در دنیای واقعی ظاهر شد.