90s JDM Legends در مسابقه Drag Race مستقیم از Gran Turismo 2 روبرو می شوند



اگر از طرفداران Gran Turismo هستید، مطمئنیم که به یاد ماندنی‌ترین نام‌ها در نصب‌های قبلی این بازی ویدیویی مدل‌های بازار داخلی ژاپن (JDM) بودند. به هر حال، این بازی توسط شرکت‌های ژاپنی توسعه و منتشر شد، به علاوه در دهه 90 زمانی که پلاک‌های JDM هم در صحنه خودرو و هم در ورزش‌های موتوری محبوب بودند، به بازار آمد.

Carwow می خواهد این نوستالژی را از طریق یک مسابقه درگ به تصویر بکشد، که هفت مورد از نام های برجسته در گرن توریسمو 2 بازی ویدیویی موارد قابل توجهی وجود دارد، اما بعداً به آنها خواهیم پرداخت.

در شروع، هوندا NSX تنها رقیب موتور وسط است، با موتور 3.0 لیتری V6 در پشت صندلی ها، 275 اسب بخار (205 کیلووات) و 210 پوند فوت (285 نیوتن متر) گشتاور.

در کنار آن، نیسان اسکای لاین GT-R R34 V-Spec قرار دارد که 280 اسب بخار (209 کیلووات) و 289 پوند فوت (392 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند که از 6 سیلندر خطی 2.6 لیتری توربوشارژ آن می آید. در کنار آن، مزدا RX-7 تایپ RS با آسیاب دوار 1.3 لیتری توئین توربو قرار دارد که همچنین 280 اسب بخار قدرت تولید می کند، اما در 232 پوند فوت (314 نیوتن متر) کشش گشتاور کمتری تولید می کند.

در همین حال، یک نیسان دیگر به خط می پیوندد و آن سیلویا S15 است. با یک توربو چهار دیگ 2.0 لیتری، 250 اسب بخار (186 کیلووات) و 203 پوند فوت (275 نیوتن متر) تولید می کند. سپس A80 تویوتا سوپرا و 3.0 لیتری شش سیلندر خطی آن همراه با توربوهای دوقلو، 285 اسب بخار (213 کیلووات) و 317 پوند بر فوت (430 نیوتن متر) پیچ و تاب دارد. در کنار آن تویوتا دیگری با موتور JZ، البته 1JZ، Chaser قرار دارد. موتور 6 سیلندر خطی 2.5 لیتری توئین توربو، 280 اسب بخار قدرت و 268 پوند فوت (363 نیوتن متر) گشتاور تولید می کند.

در نهایت، آخرین مورد از این هفت، میتسوبیشی لنسر Evo VI Tommi Makinen Edition است که 280 اسب بخار قدرت و 275 پوند فوت (373 نیوتن متر) کشش تولید می کند.

تمام خودروهایی که در این جلسه JDM Legends شرکت کردند با گیربکس دستی عرضه می شوند. تویوتا سوپرا A80 قوی‌ترین خودروی این دسته بود، اما در سمت سنگین‌تر درست در پشت Skyline GT-R. در همین حال، مزدا RX-7 سبک‌ترین و حتی سبک‌تر از Evo VI و NSX بود. فقط Skyline GT-R و Evo VI برای این مسابقه درگ روی چهار دست و پا دویدند.

هوندا سیویک تایپ R و سوبارو ایمپرزا WRX دو نقص قابل توجه هستند، اما ما شکایتی نداریم. با این حال، قبل از تماشای مسابقه، به نظر شما کدام یک از این خودروهای حاضر در یک خط مستقیم سریع‌ترین و سریع‌ترین بودند؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.



منبع