فولکس واگن تیگوان 2024 برای اولین بار با بدنه تولیدی اشپینگ شد

انتظار می رود نسل بعدی فولکس واگن تیگوان در سال 2024 به فروش برسد، در حالی که مدل با مشخصات ایالات متحده قبلاً تأیید شده است که قدرت بیشتری دارد اما نشان R را دریافت نمی کند.



منبع عکس جاسوسی بدنه تولید VW Tiguan 2024

ساده ترین راه برای شناسایی این تیگوان به عنوان مدل نسل بعدی، نگاه کردن به داخل کابین است، جایی که صفحه نمایش لمسی سرگرمی اطلاعاتی اکنون از داشبورد بیرون زده است. در مدل موجود، صفحه نمایش مطابق با زبان طراحی داخلی قبلی فولکس‌واگن به‌خوبی در کنسول مرکزی ادغام شده است. به نظر می رسد یک تکه پارچه سیاه در حال پنهان کردن یک خوشه ابزار دیجیتال کوچک à la ID.4 است. یک صفحه نمایش بزرگ که روی خط تیره چسبانده شده است معمولاً به معنای طرح ساده شده با دکمه های فیزیکی کمتر است، در حرکتی که سنت گرایان تمایل دارند (با دلیل موجه) از آن انتقاد کنند.

نسل سوم فولکس واگن تیگوان قبلا دیده شده بود، اما این اولین باری است که شاهد حمل این کراس اوور کامپکت به دور بدنه خود هستیم. ما تصور یک وسیله نقلیه بزرگتر در مقایسه با مدل استاندارد فعلی را داریم، بنابراین ممکن است به نسخه شاسی بلند Allspace نگاه کنیم. مشخص نیست که آیا خودروی نسل بعدی دو گزینه اندازه را حفظ خواهد کرد یا شرکت‌های ولفسبورگ آنها را در یک مدل واحد ادغام خواهند کرد.

به گفته کلاوس زلمر، عضو هیئت مدیره فروش فولکس واگن، برند اصلی آلمانی تا سال 2033 تا 2035 به فروش خودروهای مجهز به موتور ICE در اروپا پایان نخواهد داد. رویترز. یعنی هنوز زمان زیادی برای فروش تیگوان با موتورهای بنزینی و دیزلی دارد. همچنین باید یک پلاگین هیبریدی در ترکیب وجود داشته باشد تا میانگین آلایندگی ناوگان را کاهش دهد، به خصوص که یورو 7 چند سال دیگر موعد عرضه می شود.

در مدل معمولی فولکس‌واگن، استتار هوشمندانه می‌خواهد چشم‌های آموزش‌دیده را فریب دهد تا باور کند که این چیزی بیش از تیگوان در فروش امروزی نیست. با این حال، از کنار برچسب های جعلی روی چراغ ها نگاه کنید و متوجه خواهید شد که خط شخصیت دیگر یک خط بدون وقفه در سطح دستگیره در نیست. اکنون این کراس اوور چین‌هایی روی گلگیرها و درها دارد که در وسط به هم نمی‌رسند. علاوه بر این، به نظر می رسد دستگیره های درها کمی پایین تر از قبل نشسته اند.

در حالی که نکات چهارگانه ای که برای مدل R-Line در نظر گرفته شده اند، فقط فریب هستند، به زیر سپر نگاه کنید و صدا خفه کن اگزوز را خواهید دید. در مارس 2021، فولکس‌واگن اعلام کرد که نسل بعدی تیگوان با موتورهای احتراقی عرضه می‌شود و منطق به ما می‌گوید که این آخرین نسل قبل از تغییر به نیروی الکتریکی خواهد بود. با نگاهی به جلو، نمونه اولیه دارای ورودی هوا به‌طور شگفت‌آوری عریض و مقداری مبدل پنهانی در جلوپنجره بالایی با نوارهای سفید برای تقلید از میله‌های افقی مدل فعلی بود.